فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۰۸۹»

افزایش نرخ بنزین تاثیری در تمایل مردم برای استفاده از ناوگان عمومی ندارد

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با رد فرضیه افزایش نرخ بنزین و کاهش سرعت مجاز خودروها و همچنین رشد تمایل مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی گفت: اظهارات غیرکارشناسانه فشار روانی مضاعفی به اقتصاد وارد می کند.

افزایش نرخ بنزین تاثیری در تمایل مردم برای استفاده از ناوگان عمومی ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، مجید کیان پور  با تاکید بر اینکه افزایش نرخ بنزین تاثیری در کاهش سرعت مجاز در جاده های کشور نشده و به ایجاد رغبت در مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی ندارد، گفت: اظهارات غیرکارشناسی در این باره بار اضافه ای بر مردم تحمیل می کند.

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توسعه زیر ساخت های حمل و نقلی در کشور راهکاری برای ایجاد جذابیت برای استفاده مردم از این ناوگان است، افزود: مسئولان نباید با بهانه های واهی سناریوی افزایش نرخ حامل های انرژی را دنبال کنند.

    فرهنگ سازی و تامین زیرساخت ها  لازمه استفاده مردم از حمل و نقل عمومی است

    نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور که همه به دنبال ایجاد آرامش هستیم نباید با اظهارنظرهایی بار روانی به جامعه تحمیل شود، تصریح کرد: بهترین راهکار برای تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی و همچنین رعایت کاهش سرعت مجاز در معابر و اتوبان های کشور فرهنگ سازی و ارایه آموزش های لازم است.

    وی با بیان اینکه با افزایش نرخ سوخت هیچ تحولی غیر از روند صعودی نرخ ها شاهد نخواهیم بود، گفت: سناریوی گرانی بنزین نه به کاهش تصادفات می انجامد و نه به اوج گیری توجه مردم نسبت به حمل و نقل عمومی کمک می کند.

    دولت کاهش تردد خودروهای تک سرنشین را پیگیری کند

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه استفاده مردم از حمل و نقل عمومی به صرفه تر بوده و باید مانند کشورهای پیشرفته در کشور ما نیز اجرایی شود، افزود: لازمه تحقق این موضوع در کشور ما تسهیل در دسترسی مردم به ناوگان عمومی و همچنین تامین زیرساخت های این مهم است.

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت به دنبال راهکاری اساسی برای کاهش تردد خودروهای تک نشین و تبعات بعدی آن باشد زیرا تجربه گرانی بنزین نشان داد که تحول این چنینی در بر نخواهد داشت

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو