فونیکسریمکسبهتام

همه چیز درباره خودروی لوکس مرسدس بنز

عصر خودرو- در روزهای گذشته و درست در آستانه نمایشگاه خودرویی تصاویری از فضای درونی مرسدس بنز می‌باخ در مدل مفهومی فوق لوکس در فضای مجازی منتشر شد. اینک خبرهای خودرویی جهان حول نمایش کاملتر این خودرو در فضای درونی و خارجی می‌گذرد که به نوعی نشانگر حسن نیز تولید کننده آن است.

همه چیز درباره خودروی لوکس مرسدس بنز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازعصرایران ، در حال حاضر ما تصاویر کاملتری از این کانسپت خوش‌چهره و شیک را در اختیار داریم. خودرویی که به هیچ وجه از لباس و پوشش‌های کلاس GLS بهره نمی‌برد و احتمالا تنها از پلت‌فرم آن در ساختارش استفاده می‌کند.

در اصل می‌توان این خودرو را یک سدان قدبلند نامید. این خودرو در واقع یک سدان چهار در با محفظه بار سنتی (صندوق عقب) در SUV هاست و کلیت آن شباهتی به SUV های سنتی ندارد. خودرو جدید مرسدس- می‌باخ از یک جلوپنجره بزرگ آبشاری بهره می‌برد که در طرفین به چراغ‌های تهاجمی سه لامپی مجهز است. با این وجود می‌توان تعبیر یک ""SUV در کنار تفسیر "بیش از لوکس" را برای این خودرو به کار برد. از طرفی طراحی یک خودرو با وجه تمایز 3 وجهی یک سدان و SUV قطعا کار آسانی نیست.

در فضای داخلی نیز چرم سفید با کیفیت در کنار جزئیات "رز- گلد" زیبایی دو چندانی را به خودرو بخشیده است. بخش بالایی داشبورد با چرم قهوه‌ای پوشیده شده و همین الگو در جلوپنجره و دریچه‌های تهویه نیز استفاده شده است. صندلی‌های عقب خودرو نیز برای دو نفر ساخته شده‌اند. بین دو صندلی کنسولی کشویی قرار گرفته فاصله دو مسافر را کاملا جدا می‌کند. کنسول کشویی نیز حاوی یک ست چای و قهوره خوری لوکس است.

این مدل مفهومی به صورت تمام الکتریکی ساخته شده و با چهار موتور الکتریکی با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه خواهد شد. مجموع خروجی این موتورها حدود به 750 اسب‌بخار می‌رسد و کف خودرو شاهد یک مجموعه باتری 80 کیلووات‌ساعتی هستیم که با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی حدود 321 کیلومتر را با بیشینه سرعتی حدود 250 کیلومتربر ساعت طی کند. البته برد 500 کیلومتری برای حرکت با این لوکس آلمانی نیز در گزارش‌ها وجود دارد. شارژهای سریع 350 کیلوواتی می‌توانند در 5 دقیقه بردی حدود 100 کیلومتر را برای این خودرو فراهم آورند.

این خودرو قرار است حد واسطی از می باخ لوکس و GLSد ر نسل آینده و الگویی برای نسخه تولیدی این خودرو باشد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو