فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

ظرفیت برخی خطوط اتوبوسرانی به ون و مینی بوس تغییر می‌کند

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ظرفیت برخی از خطوط، اتوبوسی نیست، گفت: این خطوط باید به مینی بوس، ون و تاکسی تغییر داده شوند.

ظرفیت برخی خطوط اتوبوسرانی به ون و مینی بوس تغییر می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی با اشاره به اینکه کل خطوط اتوبوسرانی تهران به طور مرتب براساس توسعه خطوط بالادستی و توسعه شهر مورد بازبینی قرار می ‌گیرد، اظهار کرد: نرم افزاری وجود دارد که براساس این خصوصیات خطوط را از لحاظ لزوم توسعه، ادغام و حتی راه اندازی خطوط جدید بررسی و مطرح می کند که پروسه قانونی، پس از آن طی می‌شود.


    وی با اشاره به وجود 10 خط بی.آر.تی در تهران عنوان کرد: براساس بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که خط 10 بی.آر.تی که از دانشگاه علوم تحقیقات به سمت میدان آزادی ختم می شد، باید به سمت بزرگراه آزادگان امتداد یاید.


    به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مطالعات توسعه سامانه 5 که از دانشگاه علم و صنعت به میدان بیهقی و سامانه یک از چهارراه تهرانپارس به سمت میدان آزادی در حال انجام است، در صورت امکان در دستور کار قرار خواهد گرفت.


    بر اساس گزارش شهرنوشت، وی با بیان اینکه تمام خطوط اتوبوسرانی به لحاظ شبکه حمل و نقلی باید دیده شود و نمی توانیم بگوییم چه خطوطی کم بازده است، خاطرنشان کرد: باید شبکه ای داشته باشیم که دسترسی مردم را به حمل و نقل عمومی تسهیل کند، اما در این میان ظرفیت برخی خطوط، اتوبوسی است و برخی دیگر این ظرفیت را ندارد، بنابراین خطوطی که ظرفیت اتوبوسی ندارد باید تغییر داده شده و به خطوط مینی بوسی، ون یا تاکسی تغییر یابد که این طرح در حال بررسی است و پس از تصویب اعلام خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط