فونیکسریمکسبهتام

معلم قلابی سارق مینی بوس از آب در آمد

عصر خودرو- تبهکاری که در پوشش معلم با آبمیوه مسموم رانندگان مینی بوس را بیهوش و خودرو ی انها را سرقت می کرد، سرانجام دستگیر شد.

معلم قلابی سارق مینی بوس از آب در آمد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران آنلاین ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت در خصوص نحوه آغاز رسیدگی به این پرونده گفت: پرونده‌ای از شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. در این طرح مالک یک دستگاه مینی بوس در شکایت خود عنوان کرده بود فردی پس از بیهوش کردن وی اقدام به سرقت مینی بوس وی کرده است.

    راننده مینی بوس که پیکر نیمه جانش در زمین‌های کشاورزی منطقه قرچک ورامین توسط کشاورزان پیدا و به بیمارستان این شهرستان منتقل شده بود، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: فردی حدودا 45 ساله ضمن معرفی خود به عنوان معلم تربیتی یک مدرسه راهنمایی مدعی شد که قصد بردن دانش آموزان مدرسه به سینما را دارد. به این بهانه اقدام به کرایه دربست مینی بوس کرد و پس از توافق بر سر قیمت کرایه، سوار مینی بوس من شد. دو نفری به سمت مدرسه حرکت کردیم.

    وی افزود: در طی مسیر این شخص از من درخواست کرد تا مقابل یک سوپر مارکت توقف کنم تا به گفته خودش برای دانش آموزان نوشیدنی خریداری کند؛ پس از دقایقی این شخص با یک پاکت آبمیوه به داخل مینی بوس برگشت و در ادامه یکی از آبمیوه‌ها را به من تعارف کرد. به هیچ عنوان تصور نمی‌کردم که تمامی صحبت‌ها و کار‌های این شخص ظاهرسازی و مقدمه سازی برای سرقت باشد. به محض اینکه مقداری از آبمیوه را نوشیدم، دیگر متوجه هیچ چیزی نشدم. فقط زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم که چندین روز است که داخل بیمارستانی در شهرستان ورامین بستری هستم و سارق اقدام به سرقت مدارک شناسایی و مینی بوس من کرده است. آنگونه که به من در بیمارستان گفتند مرا در زمین‌های کشاورزی و در حالتی نیمه جان پیدا کرده و به بیمارستان آورده بودند.

    با توجه به شیوه و شگرد سرقت به شیوه بیهوشی، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام چهره نگاری و بررسی سوابق مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار به نام سعید 46 ساله شدند که پیش از این نیز دو بار به اتهام سرقت به شیوه بیهوشی دستگیر و روانه زندان شده است.

    با شناسایی تصویر "سعید" از سوی مالباخته، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در منطقه مشیریه شده؛ در مراجعه به این محل و انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی اطلاع پیدا کردند که سعید اقدام به تجهیز محیط پیرامونی مخفیگاه خود به دوربین‌های مداربسته کرده تا به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار از محل کند.

    کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به قصد دستگیری سعید، کنترل نامحسوس از محل سکونت و مخفیگاه این مجرم سابقه دار و حرفه‌ای را در دستور کار خود قرار داده و سرانجام روز 29 فروردین زمانیکه وی قصد داشت از منزل خارج شود، او را دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

    سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به کشف مینی بوس مسروقه در نزدیکی محل سکونت متهم پرونده گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ و مواجه حضوری با شاکی پرونده، لب به اعتراف گشود و صراحتا به سرقت به شیوه بیهوشی و رها کردن در بیابان‌های اطراف تهران اعتراف کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو