فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی اسدآباد عنوان کرد:

توقیف ۵۷ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف در اسدآباد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف ۵۷ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقای انضباط ترافیکی در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۵۷ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف در اسدآباد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ اسماعیل جمشیدی عنوان کرد: در راستای پیشگیری از بروز تصادفات و خسارت جانی و مالی شهروندان و همچنین ارتقاء احساس امنیت، طرح برخورد با موتور سیکلت سواران و رانندگان متخلف، طی هفته گذشته در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

    وی با اشاره به توقیف 34 دستگاه موتورسیکلت و 23 دستگاه خودرو متخلف در نتیجه اجرای این طرح افزود: استفاده نکردن از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی همراه، مزاحمت خیابانی و دور دور کردن بی هدف از جمله تخلفات موتورسیکلت سواران و رانندگان بود.

    سرهنگ جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نتیجه اجرای دیگر طرح های انتظامی، ادامه داد: دستگیری 13 نفر جلبی، 42 معتاد و خرده فروش موادمخدر، کشف بیش از 3 کیلو گرم انواع موادمخدر، 16 فقره انواع سرقت، کشف 2 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری 10 نفر سارق از مهمترین فعالیت یگان های تابعه بوده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: اجرای این گونه طرح ها در شهرستان اسدآباد با هدف برقراری نظم و تامین امنیت بیشتر شهروندان با جدیت تمام ادامه خواهد داشت.

     
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط