فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سیتروئن:

اروپا در موضوع برجام متفاوت از آمریکا رفتار کند

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت خودروسازی پژو-سیتروئن با بیان این مطلب که بازار ایران دارای ظرفیت های فراوانی است، ابراز امیدواری کرد که اتحادیه اروپا در موضوع توافق هسته ای ایران، متمایز از آمریکا رفتار کند.

اروپا در موضوع برجام متفاوت از آمریکا رفتار کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، 'کارلوس' که در مجمع عمومی گروه خودروسازی پژو-سیتروئن شرکت کرده بود، گفت: 'ما امیدوار هستیم که آمریکا از توافق هسته ای با ایران خارج نشود. البته رئیس جمهور مکرون تلاش های بسیار زیادی در این راستا انجام داده است و امیدوارم بتواند همتای آمریکایی خود را متقاعد کند از این توافق خارج نشود.'

    مدیر عامل گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در پاسخ به پرسش یکی از سهامداران مبنی بر وضعیت این گروه در ایران و ریسک های آن گفت: ' ما امیدوار هستیم که اتحادیه اروپا در قضیه توافق هسته ای با ایران بتواند کاملا متمایز از آمریکا رفتار کند تا شرکت های اروپایی، بویژه شرکت های فرانسوی بتوانند بطور عادی فعالیت خود را در این کشور ادامه دهند.
    وی ادامه داد: 'بازار ایران دارای ظرفیت های بسیار زیادی است ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در صورتی که کار برای ما در ایران با مشکل روبرو شد، ریسک های این دشواری را کاهش دهیم. هم اکنون ایران یکی از موضوعات نگرانی است ولی فقط بحث ایران نیست، تمام دنیا وضعیت دشواری پیدا کرده است و این موضوع برای سرمایه گذاران بسیار نگران کننده است.
      شرکت های اروپایی و در راس آنها شرکت های خودروسازی فرانسه که پس از توافق هسته ای سال 2015، قراردادهای هنگفتی با شرکت ایرانی امضا کرده اند، همواره بر ادامه فعالیت های خود در ایران تاکید کرده اند.
    در همین ارتباط، هفته گذشته امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه به آمریکا رفت تا همتای آمریکایی خود را برای ماندن در توافق هسته ای وین متقاعد کند.
    در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون 10 بار در گزارش های جداگانه خود پایبندی ایران به برجام را مورد تأئید قرار داده است، ترامپ تهدید کرده است که در صورت عدم بازبینی در این توافق در مهلت مقرر خود یعنی 12 ماه می (22 اردیبهشت) به صورت یکجانبه از این توافق بین المللی خارج می شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو