فونیکسریمکسبهتام

اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

تولید ۱۳ خودرو سبک و سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در فروردین ماه امسال

عصر خودرو- بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در فروردین ماه ۹۷ در گروه خودروهای سبک ۱۰ خودرو و در گروه خودروهای سنگین ۳ خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.

تولید ۱۳ خودرو سبک و سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در فروردین ماه امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شاتا، بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در فروردین ماه 97 در گروه وانت، وانت تندر شرکت ایران خودرو با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در سطح قیمتی پایین تر از 500 میلیون ریال به خود اختصاص داد و وانت‌ مزدا کارا 2000 تک کابین بهمن موتور و وانتسایپا 151 شرکت سایپا بن‌ رو با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

    در این کلاس قیمتی وانت‌های‌ مزدا کارا 2000 دو کابین بهمن موتور، آریسان ایران خودرو دیزل و وانت‌ نیسان دوگانه سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند. تمامی خودروهای این گروه در ارزشیابی اسفندماه 96 نیز همین تعداد ستاره را کسب کرده بودند.

    10 خودروی سواری با 4 ستاره کیفی

    همچنین در بخش سواری خودروهای پژو 2008 ایران خودرو/ایکاپ، نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور و گرند ویتارای شرکت ایران خودرو خراسان در سطح قیمتی بالاتر از یک هزار میلیون ریال با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها را به دست آوردند. این خودروها در ارزشیابی قبلی (اسفندماه 96) نیز چهار ستاره را کسب کرده بودند.

    در سطح قیمتی 750 تا یک هزار میلیون ریال نیز خودروهای هیوندا 20i کرمان موتور و کیاسراتوی شرکت سایپا موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند.

    تیگو 5 مدیران خودرو و JAC-S5 کرمان موتور نیز در این کلاس قیمتی با کسب سه ستاره کیفی در رتبه بعدی قرار گرفتند. همگی خودروهای این کلاس قیمتی در ارزشیابی اسفند ماه 96 نیز به همین اندازه ستاره کیفی به دست آورده بودند.

    از سوی دیگر در کلاس قیمتی 500 تا 750 میلیون ریال خودروی B30 ساخت شرکت بهمن موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد و آریزو 5 مدیران خودرو و آریواتوماتیک سایپا بن‌رو توانستند سه ستاره کیفی به دست آوردند. در این کلاس قیمتی لیفان X60 کرمان موتور نیز دو ستاره کیفی به دست آورد.

    همچنین در سطح قیمتی 250 تا 500 میلیون ریالی خودروهای رنو ساندرو و پارس تندر پارس خودرو و خودروهای پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک ایران خودرو با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

    خودروهای تندر 90،رانا، دنا پلاس، پژو 206 و پژو 206SD همگی از ایران خودرو به همراه تندر 90 پارس خودرو در این کلاس قیمتی سه ستاره کیفی به دست آوردند.

    همچنین خودرو NEW MVM315 مدیران خودرو، سورن و سمند تبریز شرکت ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودروی فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران و پژو 405ایران خودرو خراسان دو ستاره در این کلاس قیمتی به دست آوردند.

    خودروهای پژوپارس ایران خودرو کرمانشاه، دنا و دانگ فنگ H30 از محصولات ایران خودرو به همراه تیبا 2 شرکت سایپا نیز توانستند در این ماه در کلاس قیمتی 250 تا 500 میلیون ریالی دو ستاره ای شوند.

    در کلاس قیمتی پایین تر از 250 میلیون ریال نیز خودروی سایپا X131 سایپا دو ستاره ای شد و سایپا X132 و سایپا X 111 شرکت سایپا و همچنین سایپا X131 پارس خودرو هر کدام تنها یک ستاره به دست آوردند. این دو خودرو در ارزشیابی اسفند ماه 96 نیز یک ستاره ای بودند.

    3 خودروی سنگین 4 ستاره ای در فروردین ماه امسال

    اما در گروه کشنده‌ها، سه خودروی کشنده ولوو FH500 سایپا دیزل چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

    در گروه کامیونت، دو کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و در بخش کامیون نیز کامیون ولوو FMX460 ( کمپرسی) سایپا دیزل 4 ستاره کیفی کسب کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو