فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۸ (۱۸)

رییس هیات مدیره سپاهان باتری: اتومکانیکا تصور بازار جهانی را نسبت به قطعه سازان ایرانی تغییر داد

عصر خودرو- راد، رییس هیات مدیره سپاهان باتری در حاشیه برپایی شانزدهمین نمایشگاه اتومکانیکای دوبی با اشاره به قدمت ۲۰ ساله این شرکت در صنعت خودرو گفت: سپاهان باتری طی تلاش های سالیان خود تبدیل به بزرگترین باتری ساز بخش خصوصی شده است.

رییس هیات مدیره سپاهان باتری: اتومکانیکا تصور بازار جهانی را نسبت به قطعه سازان ایرانی تغییر داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، راد با اعلام ظرفیت 5 میلیونی تولید سپاهان باتری گفت: محصولات سپاهان با کیفیت بالا و آخرین تکنولوژی در ایران و منطقه شناخته شده اند. دلیل اصلی این موفقیت استفاده از بهترین تکنولوژی و بهترین مواد از تولیدکنندگان معتبر جهانی است. این روند باعث شده تا ما علاوه بر پشتیبانی کامل از خودروسازان داخلی ، از نظر حجم تولید و کیفیت محصولات مورد نیاز برای خودروهای تولید داخل پا به پای آن ها حرکت کنیم.

    وی افزود: باتری های سپاهان سی ای مارک هم شده اند، به همین دلیل ما وارد پروسه صادرات شده ایم و علاوه بر کشورهای منطقه کشورهای اروپایی هم میزبان محصولات ما هستند و استقبال خوبی نیز از محصولات ما شده است. سوئد، فرانسه، کانادا و اکثر کشورهای همسایه من جمله افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس از مقاصد صادراتی سپاهان باتری هستند.

    رییس هیات مدیره سپاهان باتری گفت: در سال 96 از لحاظ اقتصادی کار صنعت در کشور ما با دشواری هایی روبرو بود ولی با وجود نوسانات قیمت ارز و مشکلات واردات، سپاهان باتری توانست به اهداف تعیین شده خود برسد و میزان فروش شرکت افزایش یافت و با تامین ماشین آلات جدید تکنولوژی های به روز وارد خط تولید  سپاهان باتری شد. هرچند که خودروهای استاپ استارت در ایران تولید نمی شوند ولی واردات زیادی صورت میگیرد و ما تولید باتری های مورد نیاز این خودروها را نیز از ابتدای سال 2019 آغاز خواهیم کرد. در برنامه سال جاری نیز با رشد تکنولوژی به دنبال افزایش تولید خواهیم بود.

    وی با اشاره به حضور 4 دوره ای سپاهان باتری در اتومکانیکای دوبی گفت: بیرمنگام و پاریس اتومکانیکاهایی بوده اند که تابحال تجربه حضور در آن ها را داشته ایم و در سال جاری در اتومکانیکای فرانکفورت حاضر خواهیم بود. حضور در این نمایشگاه ها چهره شرکت های داخلی را به جهانیان می شناساند. به خصوص در اروپا که تصوری از حضور شرکت های ایرانی با توان بالای تولید را نداشتند، اتومکانیکا فرصت ویژه ای در اختیار ما قرارداد و پیش بینی ما از حضور مستمر در این نمایشگاه ها موفقیت روزافزون در بازارهای جهانی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو