فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۸ (۴۰)

برگزاری نشست خبری معرفی اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۸ در حاشیه اتومکانیکای دوبی

عصر خودرو- مایکل یوهانس، قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت در بخش حمل و نقل و لجستیک در حاشیه برگزاری نمایشگاه اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۸ در جمع خبرنگاران به تشریح اتومکانیکای فرانکفورت سال جاری پرداخت.

برگزاری نشست خبری معرفی اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۸ در حاشیه اتومکانیکای دوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اتومکانیکا که کار خود را از سال 1970 در شهر فرانکفورت کار خود را آغاز کرده است، به نمایشگاهی معتبر در حوزه قطعات و سرویس های خودرو در سطح جهان تبدیل شده است.
    شهریور ماه سال جاری بیست و پنجمین دوره از این نمایشگاه در شهر فرانکفورت برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در روزهای 20 تا 22 شهریور ماه میزبان قطعه سازان خواهد بود، به زعم قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت بزرگترین اتومکانیکا تا به امروز خواهد بود. طیق برنامه های مسه فرانکفورت در سال جاری 12 سالن به نمایشگاه افزوده خواهد شد.
    یوهانس با اشاره به اینکه در فرانکفورت سال جاری تمرکز مسه بر روی بخش تایر نمایشگاه خواهد بود، گفت: شعار سال جاری ما "راه حل هایی برای آینده" خواهد بود زیرا ما مجبوریم برای بازدیدکنندگان خود فناوری های آینده را به نمایش بگذاریم.
    وی با اشاره به اینکه در دوره پیشین این نمایشگاه در سال 2016 فرانکفورت میزبان 4.843 غرفه گذار از 170 کشور بود، گفت: پیش بینی ما برای سال جاری شکستن این رکورد با اعدادی قابل توجه است.
    یوهانس با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی رایگان در اتومکانیکای فرانکفورت، گفت: با برندهای معتبری مانند ب ام و و بوش برای برگزاری دوره های آموزشی رایگان همکاری خواهیم کرد تا متخصصین با تازه ترین راه های نگهداری و تعمیرات این محصولات آشنا شوند. ما در این دوره هر روز یک کارگاه آموزشی در زمینه های تخصصی برگزار خواهیم کرد.
    قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت با اشاره به پراکندگی قابل توجه نمایشگاه های اتومکانیکا در سطح جهان، افزود: در سال جدید آتلانتا، ویتنام و ریاض مقاصدی هستند که مسه فرانکفورت فعالیت قابل توجهی روی اجرای نمایشگاه در آن ها خواهد داشت. علاوه بر این با مطالعات صورت گرفته اگر نمایشگاهی در شهری مورد استقبال واقع نشود و بازده مورد نظر را نداشته باشد اقدام به حذف آن خواهیم کرد. او از برپایی اولین دوره اتومکانیکای آرژانتین در سال جاری نیز خبر داد.
    یوهانس با اشاره به موفقت نمایشگاه شانگهای در آخرین دوره برگزاری از آغاز به کار پکن نیز خبر داد و گفت: پکن نیز مانند شانگهای شهری استراتژیک برای ما خواهد بود.
    وی درخصوص تازه های اتومکانیکای فرانکفورت گفت: امسال در فرانکفورت بخش "هایپرموشن" را خواهیم داشت که نوع جدیدی از نمایش را به بازدیدکنندگان عرضه خواهد کرد. علاوه بر این در بخش حمل و نقل و لجستیک هم حرفهای جدیدی زده خواهد شد. این بخش هرچند که بخش کوچکی از نمایشگاه را تاکنون به خود اختصاص داده است اما به علت تمایل به قیمت ارزان و سرعت بالا در حمل و نقل در آینده نزدیک حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
    قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت در پایان با معرفی حامی های مالی این نمایشگاه گفت: مسه فرانکفورت با جذب 1060 حامی مالی توانسته تاکنون یکی از موفق ترین شرکت های نمایشگاهی در سطح جهان باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو