فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تیبا جدید وارد بازار می شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌ریزی برای تولید و عرضه تیبای جدید به بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر ایجاد تغییرات در خودرو تیبا جهت تولید یک محصول جدید در حال انجام است.

تیبا جدید وارد بازار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حسن امیری با اشاره به تفاوت کلی تیبای جدید با نسخه فعلی این خودرو، خاطرنشان کرد: تغییرات عمده در تیبای جدید در بخش بدنه عقب این خودرو انجام خواهد شد.
    معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در تیبای جدید برخی تجهیزات داخلی و تزئینات نیز تغییر خواهد کرد که از جمله آن ها می توان به داشبورد، کنسول، فریم و رودری اشاره کرد. درواقع می توان گفت که تیبای جدید فیس لیفت کامل تیبای فعلی خواهد بود.
    معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا در خصوص قیمت تیبای جدید اظهار کرد: سطح قیمتی این خودرو هنوز نهایی نشده است، اما بالاتر از قیمت تیبای فعلی خواهد بود.
    http://asrekhodro.com/News/16175


    تولید انبوه خودرو رانا از خرداد ماه
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق فنی و مهندسی ساپکو از آغاز تولید انبوه خودرو رانا از خرداد ماه سال 91 خبر داد.
    مهدی رادمنش با بیان این که تولید انبوه دومین برند ملی ایران خودرو با بیش از 70 درصد عمق ساخت داخل در خرداد ماه آغاز می شود، افزود: با توجه به برنامه ریزی برای تولید پلت فرم های جدید افزایش عمق داخلی سازی محصولات ادامه خواهد یافت،.
    وی ادامه داد: صادرات 30 درصدی قطعات به صورت CKD و CBU از دیگر اهداف ایران خودرو در سال 1404 است؛ ضمن آن که دو پلت فرم ملی نیز با بهره گیری از زنجیره تامین قطعات داخلی ایجاد خواهد شد که البته تحریم ها فرصت مناسبی را برای تقویت صنایع قطعه سازی و قالب سازی داخلی در این زمینه فراهم کرده است.
    http://asrekhodro.com/News/16191


    پایان آذر؛ آخرین مهلت ارتقا خودروهای سواری به یورو 4
    شش سال پیش در چنین روزی آخرین مهلت خودروسازان داخلی برای ارتقای استاندارد آلایندگی محصولات سواری به یورو 4، پایان آذر ماه تعیین شد.
    در آغاز سال 91 اعلام شد که سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری خودروسازان برنامه زمان بندی ارتقای محصولات به استاندارد آلایندگی یورو 4 را تدوین خواهد کرد که بر اساس آن تا پایان آذر ماه باید 100 درصد محصولات با این استاندارد تولید شود.
    http://asrekhodro.com/News/16178

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط