فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

حجم تجارت الکترونیکی صنعت خودرو به ۲۹هزار میلیارد ریال رسید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی، رییس سابق هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: حجم تجارت الکترونیکی در حوزه صنعت خودرو کشور طی سال ۱۳۹۰ به ۲۹هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسید در حالی که این رقم در سال۸۴ فقط ۴۰ میلیارد ریال بود.

حجم تجارت الکترونیکی صنعت خودرو به ۲۹هزار میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، سید مجید هدایت گفت: فروش صنعت خودروی کشور و صنایع وابسته آن در سال90 بیش از 250 هزار میلیارد ریال بوده که 3.5 درصد تولید ناخالص داخلی و 20 درصد از ارزش افزوده صنعت کشور را تشکیل می دهد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16234

    تولید و عرضه 50 هزار خودرو رانا در سال تولید ملی
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو از تولید و عرضه 50 هزار دستگاه خودروی رانا در سال تولید ملی خبر داد.
    جواد نجم الدین گفت: تولید انبوه رانا دومین خودرو با نشان ایرانی تا خرداد سال 91 در سالن خلیج فارس ایران خودرو آغاز می شود.
    وی افزود: قالب های خطوط تولید رانا، توسط شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو ساخته شده و آزمون های مربوطه را با موفقیت از سر گذرانده است.
    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تولید رانا با موتور تی یو 5 در دست اجراست، اظهار کرد: قرار است در سال جاری 50 هزار دستگاه رانا تولید شود که این میزان تا سقف 200 هزار دستگاه در سال قابل افزایش است.
    وی مهم ترین بازارهای صادراتی رانا را بازار های هدف منطقه خاورمیانه، روسیه، ترکیه، آفریقا و امریکای جنوبی عنوان کرد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16211

    تولید و عرضه 10 خودرو جدید تا 7 سال ‌آینده
    شش سال پیش در چنین روزی قائم مقام سابق مدیرعامل ایران خودرو از آغاز عملیات اجرایی طراحی و تولید دو پلت‌فرم ملی این شرکت تا تیر 91 خبر داد. میرجواد سلیمانی اظهار کرد: فرایند بررسی و مشاوره جهت طراحی و تولید دو پلت فرم ملی جدید در حال انجام است و امیدواریم تا دو ماه آینده عملیات اجرایی طراحی و تولید این پلت فرم ها آغاز شود. وی خاطرنشان کرد: یکی از این پلت فرم ها در کلاس A و B و دیگری در کلاس D طراحی و تولید خواهد شد. سلیمانی ادامه داد: براساس برنامه پیش بینی شده، روی هر کدام از این پلت فرم ها 5 محصول مختلف تولید خواهد شد، به گونه ای که ظرف 7 سال آینده 10 محصول جدید با استفاده از این دو پلت فرم تولید و روانه بازار خواهد شد.

    قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در خصوص زمان عرضه خودروهای تولید شده با این پلت فرم به بازار اظهار کرد: اولین خودرو تولید شده با پلت فرم ملی سال 1393 وارد بازار خواهد شد.

    http://www.asrekhodro.com/News/16227

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط