فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

وانت تندر مهرماه به بازار می آید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق شرکت ایران خودرو گفت:‌ تا پایان امسال ۲ مدل وانت شاسی دار و بدون شاسی وارد بازار خواهد شد.

وانت تندر مهرماه به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، میرجواد سلیمانی افزود: مراحل نهایی تولید وانت بدون شاسی L90 در حال انجام است و این خودرو مهرماه امسال به بازار عرضه خواهد شد.

    وی ادامه داد: همچنین یک مدل شاسی دار وانت که طراحی آن به طور کامل توسط کارشناسان ایران خودرو انجام شده تا پایان امسال تکمیل و وارد بازار می شود.
     وی تصریح کرد: یک مدل وانت شاسی دار دیگر در حال طراحی در این شرکت است که در صورت نهایی شدن آن مراحل تولید محصول شروع می شود.
    http://asrekhodro.com/News/16260

    کیفیت خودرو های سایپا 39 درصد افزایش داشت
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق کیفیت سایپا گفت: بر اساس ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طی 2 سال گذشته امتیاز منفی خودروی پراید از 184 نمره منفی به 113 نمره منفی رسیده است. داریوش گل محمدی گفت: در راستای سیاست های دولت و نظرات وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص بهبود کیفیت خودروهای ساخت داخل و در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاری داخلی و بر اساس ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران امتیاز منفی خودروی پراید از 184 نمره منفی به 113 نمره منفی رسیده ، به بیان دیگر کیفیت خودرو طی دو سال گذشته 39 درصد بهبود داشته است.
    گل محمدی ادامه داد: با هدف دستیابی به نتایج ذکر شده در سال گذشته 46 پروژه کیفی در بخش قطعات و 29 پروژه در حوزه فرایند تعریف و اجرا شد که از جمله آن اجرای طرح پلتفرم X100 شامل تغییرات عمده در ساختار بدنه و تجهیزات بود.
    http://www.asrekhodro.com/News/16376

    تولید روزانه ایران خودرو به 3 هزار دستگاه افزایش می یابد
    شش سال پیش در چنین روزی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، 820 هزار دستگاه انواع خودرو تولید می کند که این میزان نسبت به سال 90 بیش از 6 درصد خواهد داشت. حسین نجاری قائم مقام سابق مدیر عامل ایران خودرو در تولید با بیان این مطلب گفت: درحال حاضر ایران خودرو روزانه 2500 دستگاه انواع خودرو تولید و به بازار عرضه می کند و تمام تمهیدات لازم برای افزایش تیراژ تولید در دستور کار قرار گرفته است و با شروع تولید انبوه رانا ، تولید روزانه ایران خودرو به مرز 3 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت .
    نجاری تاکید کرد : با افزاش سطح خوکفایی در ساخت قطعات خودرو های تولیدی نگرانی در زمینه تامین قطعات نخواهیم داشت .
    قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو تصریح کرد : گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال کاری 91 تاکنون 56 هزارو 900 دستگاه انواع خودرو سواری و تجاری تولید و روانه بازار کرده است .
    وی تصریح کرد : دراین مدت 15 هزارو 763 دستگاه پژو 405 ، 13 هزارو 369 دستگاه سمند تولید کرده است که سهم برند ملی درسبد محصولات این شرکت از جایگاه خاصی برخوردار است .

    http://www.asrekhodro.com/News/16296

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو