فونیکسریمکسبهتام

عضو جدید خانواده M آماده آتش زدن پیست و خیابان؛

ب ام و M۵ Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر

عصر خودرو- مالکین M۵ برای بهره‌مندی از توان بالاتر و پرفورمنس بیشتر می‌توانستند پکیج آپشنال کامپتیشن را برای خودروی خود سفارش دهند.اما امروز ب ام و این پکیج را تبدیل به یک مدل جدید در خانواده M کرده است.

ب ام و M۵ Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱:۰۰
  • ب ام و M5 Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر
  • ب ام و M5 Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر
  • ب ام و M5 Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ب ام و M5 Competiton از همان پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو استفاده می‌کند که با تغییرات صورت گرفته بر روی آن می‌تواند 617 اسب بخار قدرت و 749 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو می‌تواند بین دورهای 1800 الی 5880 گشتاور را در اختیار راننده قرار بدهد که 160 دور بالاتر از M5 عادی است.
به لطف گیربکس 8 سرعته اتوماتیک این مدل، که به‌صورت مخصوص برای این خودرو برنامه ریزی شده شتاب 0 تا 100 این مدل به 3.1 ثانیه رسیده است.از دیگر تغییرات فنی این مدل می‌توان به اگزوزهای اسپرت دوبل که با تغییر وضعیت رانندگی صدای مختلفی را ارائه می‌کند، سفت‌تر شدن سیستم تعلیق و کاهش ارتفاع آن به میزان 5 میلی‌متر، زاویه منفی کمبر چرخ‌های جلو، نصب آنتی رول بارهای جدید برای جلو و عقب، ترمز‌های جدید با 6 پیستون داخلی اشاره کرد.دیسک‌های ترمز سرامیکی همچنان یکی از آپشن‌های انتخابی برای این خودرو است. در زیر M5 کامپتیشن رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی فورج کاری شده قرار دارد که قطر آن در هر دو محور 20 اینچ و عرض آن در جلو 275 و در عقب 285 میلی‌متر است تا پایداری خودرو را افزایش دهد.
تغییرات ظاهری این مدل نسبت به نسل قبل شامل دستگیره‌ها ، قاب آینه، اسپویلر عقب، آرم M و خروجی هوای کناری خودرو، قاب دور شیشه‌ها، زیر سپر عقب، جلو پنجره و آرم M5 مشکی براق است. تغییرات در داخل خودرو شامل تغییر گرافیک لوگو خوش‌آمد گویی ب ام و، حک شدن لوگو M5 بر روی صندلی‌ها، کف‌پوش داخل و کمربند‌های ایمنی می‌شود.
دوستداران ب ام و، M5 قبلی را بسیار دوست داشتند اما باید دید سدان جدید لوکس و قدرتمند ب ام و یعنی M5 Competition با این تغییرات می‌تواند خریداران را راضی کند یا خیر. قیمت M5 Competiton 2019 از 110.995 دلار شروع خواهد شد و بسته به امکانات سفارشی بالا خواهد رفت. این در حالی است که M5 قبلی از 103.595 دلار شروع می‌شود. قرار است این خودرو 2 ماهه دیگر بر روی خط تولید برود.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های ب ام و در جهان و ایران می‌توانید به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط