فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

همکاری ایران و هند در حوزه فن‌آوری‌های پیشرفته تولید خودرو

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیر سابق صنایع خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: حوزه اصلی در مذاکرات خودروسازان ایران و هند، همکاری مشترک در زمینه استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته برای طراحی و تولید پلت‌فرم و خودرو است.

همکاری ایران و هند در حوزه فن‌آوری‌های پیشرفته تولید خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

    رضا مفیدی اظهار کرد: در حال حاضر سهم فن آوری های پیشرفته در تولید خودرو در جهان از متوسط 10 درصد در سال 2010 به 40 درصد در سال 2012 افزایش یافته است.
    وی با بیان این که فن آوری های پیشرفته بیشتر در حوزه هدایت و کنترل قوای محرکه خودرو و سیستم های کنترل رهیاب و هدایت اتوماتیک مطرح است، خاطرنشان کرد: در مذاکرات بین خودروسازان ایرانی و هندی نیز همکاری در زمینه فن آوری های پیشرفته تولید خودرو و پلت فرم، محور اصلی این مذاکرات است.
    مدیر صنایع خودرو ایدرو با بیان این که خودروسازان داخلی برای رشد صادرات راهی جز استفاده از فن آوری های نوین در تولید خودرو های جدید ندارند، تصریح کرد: در حال حاضر مذاکرات چند خودروساز برتر کشور با خودروسازان مطرح هندی در زمینه همکاری های مشترک همچنان ادامه دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16530

    ایرانی ها سال گذشته 23 هزار میلیارد تومان خودرو خریدند
    شش سال پیش در چنین روزی رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه تنها در شهر تهران هر ساعت، 50 خودروی جدید شماره گذاری می شود، گفت: مردم ایران در سال گذشته، بیش از 23 هزار میلیارد تومان برای خرید خودرو هزینه کردند.
    سردار اسکندر مومنی با بیان این که در پایتخت، در هر شبانه روز، یک هزار و 200 خودرو، شماره گذاری می شود، افزود: جمعیت کشور در پنج سال گذشته، چهار میلیون نفر افزایش داشته است، در این مدت بیش از 11 میلیون و 300 هزار وسیله نقلیه شامل 7 میلیون و 300 هزار خودرو و چهار میلیون موتور سیکلت اضافه شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16533

    توافق جدید سازمان حمایت با خودروسازان برای فروش بیمه شخص ثالث
    شش سال پیش در چنین روزی یک مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بر اساس توافق های به عمل آمده با ایران خودرو، فروش بیمه‌نامه شخص ثالث با یک برند خاص و تحمیلی از سوی خودروساز به مردم ممنوع شد.
    غلامرضا کاوه گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی چند ماه گذشته، به منظور جلوگیری از فروش برند خاصی از سوی خودروسازان تحت عنوان بیمه نامه اجباری شخص ثالث، توافقاتی میان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عمل آمده است.
    این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: بر این اساس طی هماهنگی های لازم با مدیرعامل ایران خودرو، مقرر شده است در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ارایه بیمه نامه شخص ثالث از حالت انحصار خارج و امکان انتخاب متنوع تر بیمه صادره از سوی شرکتهای بیمه ای برای مشتریان مهیا شود.
    وی تصریح کرد: ادامه پیگیری ها تا تمکین همه خودروسازان با رعایت حقوق مصرف کنندگان ادامه دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16559

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط