فونیکسریمکسبهتام

شرایط جدید پیش فروش انواع برلیانس اعلام شد

عصر خودرو - پارس خودرو شرایط جدید پیش فروش انواع برلیانس را از روز سه شنبه اول خرداد تا زمان تکمیل ظرفیت اعلام کرد.

شرایط جدید پیش فروش انواع برلیانس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در طرح پیش فروش عادی ( نقدی) برلیانس H220 و همچنین برلیانس H230، 18 میلیون تومان پیش پرداخت با سود مشارکت 18 و انصراف 15 درصدی ، با موعد تحویل تیر و مرداد 97 پیش بینی شده است.
    در پیش فروش اعتباری نیز حداکثر تسهیلات 15 و 20 میلیون تومانی به انتخاب مشتری با زمان بازپرداخت 12، 18و 24 ماهه پیش بینی شده که  نرخ این تسهیلات از 18 تا 23 درصد متغیر است . در این طرح نیز سود مشارکت و انصراف همانند طرح فروش نقدی بوده و موعد تحویل نیز تیر و مرداد پیش بینی شده است.
    در طرح های پیش بینی شده فروش نقدی برلیانس H320  و H330 نیز مبلغ پیش پرداخت 25 و 28 میلیون تومان پیش بینی شده و در طرح فروش اعتباری نیز مبلغ تسهیلات پیش بینی شده برای برلیانس H330  اتومات، 20 تا 35 میلیون تومان متغیر بوده و پیش پرداخت نیز 27 و 30 میلیون تومان  بسته به میزان تسهیلات دریافتی در نوسان است.
    بر اساس این گزارش، همه روش های پیش فروش دارای امکان خرید انصرافی بوده و مهلت واریز وجه 48 ساعت پیش بینی شده است. همچنین تمامی روش های پیش فروش با قیمت روز شرکت بوده و باقی قیمت خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مشخص می شود.
    شرایط جدید پیش فروش انواع برلیانس از فردا 10 صبح آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط