فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۱۱۵»

نگاهی به رشد مصرف بنزین در ایران

عصر خودرو- روند مصرف بنزین در ایران که در روزهای آغازین سال جاری به سرعت برق و باد افزایش داشت، همچنان با همان سرعت طی می شود؛ به‌طوریکه میزان مصرف بنزین از ابتدای امسال تا آخر اردیبهشت ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹.۴ رشد داشته است.

نگاهی به رشد مصرف بنزین در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، طبق آخرین آمار، میزان مصرف بنزین در اردیبهشت‌ماه سال جاری 84 میلیون و 700 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 78 میلیون و 200 هزار لیتر بوده 8.2 درصد رشد داشته است.

    همچنین میزان مصرف بنزین در ایران از ابتدای سال 1397 تا آخر اردیبهشت‌ماه 85 میلیون و 900 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 78 میلیون و 500 هزار لیتر بوده است 9.4 درصد رشد را نشان می دهد. بالاترین میزان مصرف بنزین در ایران از ابتدای امسال تا آخر اردیبهشت‌ماه، روز 13 اردیبهشت با مصرف 100 میلیون و 100 هزار لیتر ثبت شده است.

    این درحالی است که متوسط میزان مصرف بنزین از ابتدا تا سیزدهم فروردین‌ماه امسال 97 میلیون و 100 هزار لیتر اعلام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 85 میلیون و 700 هزار لیتر بوده 13.3 درصد رشد داشته است.

    بالاترین میزان مصرف از ابتدا تا سیزدهم فروردین‌ماه در روز دوازدهم فروردین به میزان 110 میلیون لیتر و کمترین میزان مصرف در روز سیزدهم به میزان 79 میلیون لیتر بوده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط