فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل کارمانیا خبر داد :

داخلی سازی F۳ تا پایان سال به ۳۰ درصد می رسد

رشد ۵/۳ برابری ظرفیت تولید در کارمانیا

عصر خودرو- مدیرعامل کارمانیا از افزایش ظرفیت ۵/۳ برابری تولید در این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: با افزایش ظرفیت، تولید به سالیانه ۲۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تولید در سال جاری به ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

داخلی سازی F۳ تا پایان سال به ۳۰ درصد می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، پویا سالاری شریف با بیان این که داخلی سازی F3 در حال حاضر به 20 درصد رسیده است، گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده میزان داخلی سازی تا پایان سال به 30 درصد خواهد رسید.
    وی درخصوص برنامه تولید اس 7 اظهار کرد: تولید این خودرو بر اساس برنامه پیش خواهد رفت و با پاس کردن استانداردهای هشتاد و پنج گانه به دلیل کیفیت بالا، به طور قطع در موعد مقرر وارد بازار خواهد شد.
    مدیرعامل کارمانیا در ادامه از تداوم تولید اس 6 به دلیل استقبال بالا از این محصول خبر داد و گفت: بر این اساس تولید این محصول به شدت ادامه دارد چرا که در حال حاضر برخی از مشتری ها دو تا 3 ماه در نوبت دریافت این خودرو هستند که این روند انگیزه تولید این خودرو را افزایش می دهد.
    وی عمده تولید امسال را F3 اعلام و در تشریح دلایل افزایش قیمت جدیدترین خودرو کارمانیا نیز تصریح کرد: پیش از این ارز مبادله ای با قیمت 3200 تومان به واردکننده ها اختصاص می یافت که این رقم به 4200 تومان افزایش یافته است به طوری که 27 درصد تغییر در قیمت ارز را شاهد بوده ایم ضمن آن که دستمزد و قیمت مواد اولیه نیز افزایش یافته است.
    سالاری شریف ادامه داد: در همین حال به دلیل اعمال اجرای استانداردهای هشتاد و پنج گانه روند کار با توقف مواجه شده بود  به همین دلیل امکان افزایش قیمت به صورت پله ای وجود نداشت اما به طور قطع در صورت تخصیص ارز، قیمت ها تغییری نخواهد کرد.
    وی از اختصاص ارز 4200 تومانی به این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: ملاک قیمت گذاری ارز 4200 تومانی است.  
    مدیرعامل کارمانیا از ورود F3 اتومات به ایران ظرف چند ماه آینده خبر داد و افزود: این خودرو وارد ایران می شود تا با شرایط و فرهنگ رانندگی ایران مورد سنجش قرار گیرد و در صورت تطابق، پیش فروش آن آغاز خواهد شد که گیربکس آن تغییر و حجم موتور آن نیز افزایش خواهد یافت.
    سالاری شریف افزود: اس 6 نیز با رنج قیمتی 110 تا 120 میلیون تومان وارد بازار می شود که تا پایان سال سبد قیمتی کارمانیا توسط این محصول پوشش داده خواهد شد.
    وی درباره تولید خودروهای برقی و هیبریدی نیز گفت: هنوز تولید خودروهای برقی پیش بینی نشده اما در حال توافق با سازمان تاکسیرانی و شهرداری ها با هدف واردات خودروهای برقی سی بی یو هستیم اما به نظر نمی رسد شرایط اقتصادی به گونه ای باشد که توان مونتاژ این خودروها در داخل کشور وجود داشته باشد.
    این فعال صنعت خودرو درباره ادامه همکاری چین با ایران نیز اظهار کرد: خودروسازی چین نیز تابع دولت این کشور است و تا زمانی که این کشور همچنان در حال همکاری با ایران است، مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.
    محسن برازوان معاونت فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا نیز در ادامه این نشست از پوشش تمام استان ها به شبکه خدمات پس از فروش کارمانیا ظرف چند ماه آینده خبر داد و گفت: در برخی از استان ها به دلیل تراکم جمعیتی به نمایندگی دوم روی خواهیم آورد.
    وی از ارتقای کمی و کیفی خدمات جاده ای تا پایان سال خبر داد و افزود: حدود 7 نمایندگی نیز ایام خاص نسبت به ارایه خدمات جاده ای اقدام می کنند اما از ان جا که کیفیت خودرو اس 6 بالا بوده رتبه خدمات شهری و جاده ای با کاهش مواجه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم