فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

شبکه‌ نمایندگی‌های مجاز آپکو گسترش می‌یابد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) با اشاره به برنامه‌های این شرکت جهت توسعه شبکه نمایندگی‌های مجاز، تاکید کرد: هم اکنون آپکو دارای ۶۶ نمایندگی مجاز است که این رقم تا پایان سال ۱۳۹۱ به ۱۵۰ نمایندگی خواهد رسید.

شبکه‌ نمایندگی‌های مجاز آپکو گسترش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محسن پورسعیدی خاطرنشان کرد: آپکو در افق چشم انداز 5 ساله خود (تا پایان سال 1394) در نظر دارد به نخستین و بزرگترین شرکت تولید کننده خودروهای سفارشی و ارایه دهنده خدمات تیونینگ در کشور تبدیل شود که در این میان عرضه بیش از 10 درصد محصولات ایران خودرو به صورت سفارشی، کسب بیش از 30 درصد بازار قطعات جانبی و آپشن خودرو، ایجاد 300 نمایندگی و عامل فروش در کشور و کسب 10 درصد بازار خودروهای وارداتی مد نظر این شرکت قرار دارد.
    مدیر عامل شرکت آپکو همچنین ،عرضه بسته های سفارشی را از اقدامات این شرکت در راستای همکاری نزدیک با ایران خودرو عنوان کرد و گفت : در سال 89 ، شرکت آپکو در جهت همکاری بهتر و نزدیک تر با شرکت ایران خودرو، 30 هزار بسته سفارشی عرضه کرد، در سال 90 ، حدود 23 هزار بسته سفارشی و در سال جاری در نظر دارد که 50 هزار بسته سفارشی را عرضه کند.
    http://www.asrekhodro.com/News/17149

    اجرای طرح اسقاط خودروهای فرسوده سنگین از 15 روز آینده
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق نوسازی حمل و نقل و سوخت گفت: طرح اجرای اسقاط خودروهای فرسوده سنگین از 15 روز آینده اجرا خواهد شد. امیررضا رجبی گفت: در طرح اسقاط خودروهای سبک در طول یک ماه 56 تا 68 هزار نفر ثبت نام کردند و این ثبت نام تا پایان خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت و هر کس بعد از تاریخ مقرر مراجعه کند با کاهش ارزش گواهی مواجه می شود.
    رجبی با اشاره به طرح اسقاط خودروهای سنگین در قالب طرح نقدی، گفت: در این زمینه طرحی را آماده کرده ایم و به تصویب رئیس ستاد رسانده و موافقت شد از این پس طرح نقدی برای دارندگان مینی بوس و کامیون داشته باشیم.
    وی اظهارداشت: در قالب این طرح دارندگان کامیون ها و مینی بوس های بالای 25سال از 15 روز آینده می توانند به مراکز اسقاط در سراسر کشور مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.
    رجبی تصریح کرد: در حال حاضر معادل ارزش گواهی اسقاطی که برای کامیون ها و مینی بوس های فرسوده تعیین شده پرداخت می کنیم. باید شماره حسابی در بانک ملت داشته باشند تا وجه را به حسابشان واریز کنیم.
    وی در ادامه به هزینه تعیین شده برای خودروهای سنگین اشاره کرد و گفت: آنچه که تعیین شده برای مینی بوس 30 میلیون ریال، کامیونت 2.5 تا 6 تن 30 میلیون ریال، کامیون سبک 6 تا 10 تن 40 میلیون ریال، کامیون 10 تا 26 تن 50 میلیون ریال، کامیون سنگین 26 تا 33 تن 70میلیون ریال و کشنده 80 میلیون ریال است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17152
    نقص فنی در ایربگ خودروهای جنرال‌موتورز
    شرکت جنرال‌موتورز از فراخوان بیش از 4000 هزار دستگاه از خودروهایش به دلیل نقص فنی در کیسه ایمنی هوا خبر داد.
    بزرگترین خودروساز آمریکا 4300 دستگاه از خودروهای شورولت مالیبو اکو خود را از بازار آمریکا به دلیل نقص فنی در کیسه ایمنی هوا جمع آوری می کند. این خودروها تولید سال جاری میلادی هستند. جنرال موتورز اعلام کرده که تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع سانحه ناشی از نقص فنی یاد شده ثبت نشده است.
    به گزارش رویترز، جنرال موتورز این نقص فنی را در جریان تست توسعه یکی از خودروهایش کشف کرد.
    http://www.asrekhodro.com/News/17146

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو