فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین کانسپت شاسی‌بلند هیوندای

خشن و جذاب کره‌ای

عصر خودرو -نمایشگاه خودروی بوسان در دومین شهر بزرگ کره جنوبی افتتاح شد و بزرگترین خودروساز این کشور در کنار طیف وسیعی از خودروهای قدیمی و جدید به نمایش یک مدل مفهومی کاملا برجسته پرداخت و زبان طراحی آینده خود را به صنعت خودرو نشان داد.

خشن و جذاب کره‌ای
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴:۰۰
  • خشن و جذاب کره‌ای
  • خشن و جذاب کره‌ای
  • خشن و جذاب کره‌ای

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، این کانسپت که "HDC-2 گرندمستر" نامیده می‌شود، در اصل یک SUV مفهومی در راستای تکمیل خانواده سدان "لی فیل روژ" یا  "HDC-1" است که در ماه‌های گذشته در نمایشگاه خودرویی ژنو معرفی شد. گرندمستر و لی‌فیل‌روژ هدف مشترکی دارند و آن نمایش زبان طراحی خودروهای تجاری آینده هیوندای در سگمنت سدان و شاسی‌بلندهاست.

متاسفانه هیوندای تنها دو عکس از این مدل مفهومی را منتشر کرده و جزئیات کمی از خودرو را به نمایش گذاشته است. اما در همین تصاویر، مدل مفهومی شاسی بلند بسیار باابهت نشان می‌دهد و به جلوپنجره‌ای بزرگ و عجیب مجهز است، چرخ‌های خودرو کاملا بزرگ طراحی شده و مجموعه معماری در خور یک مدل انتزاعی است. با این وجود نمی‌توان باور کرد مجموعه این خودرو به مدل تولیدی آن نزدیک و شبیه باشد.

آخرین باری که هیوندای به تولید یک شاسی‌بلند بزرگ پرداخت، با ورا‌کروز سایز متوسطی آشنا شدیم که بین سال‌های 2006 تا 2012 تولید می‌شد. این جایگاه از زمان ورود سانتافه‌هایی با فاصله محوری زیاد از وراکروز گرفته شد. اینک زمان آن است که این خودروساز کره‌ای پرچم‌دار جدیدی را در خط تولید کراس‌اوورهای خود ارائه کند و بی‌شک این خودروی آتی هیوندای محصولی شبیه مدل مفهومی ارائه شده در بوسان است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم