فونیکسریمکسبهتام

حضور‌ ایران خودرو و سایپا در هجدهمین گردهمایی خودروسازان در مشهد

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا به عنوان دو قطب مهم خودروسازی کشور با تمام شرکتهای تابعه و شرکای بین المللی خود راهی مشهد و هجدهمین نمایشگاه خودرو این شهر می شوند.

حضور‌ ایران خودرو و سایپا در هجدهمین گردهمایی خودروسازان در مشهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، استان خراسان رضوی به عنوان یکی از مهمترین استان های پایلوت در صنعت خودرو و قطعه سازی که هر ساله میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد است، در جدیدترین دوره برگزاری نمایشگاه میزبانی از ایران خودرو و سایپا را با تمام زیر مجموعه ها و شرکای خارجی آنها، قطعی کرده است.
    این روزها در حالی که استارت برگزاری نمایشگاه های خودرو در کشور زده شده است شاهد آن هستیم که نمایشگاه مشهد به دلیل وجود زیرساخت، بازار مناسب و وجود پایگاه های اصلی خودروسازی و صنعت قطعات خودرو با اقبال 2 قطب بزرگ خودروسازی کشور مواجه شده است.
    مشهد به عنوان دومین کلانشهر کشور با جمعیت بیش از 3 میلیون نفری و موقعیت استراتژیک خود در میان نمایشگاه های خودرویی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که نمایشگاه مشهد را بعد از نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، بزرگترین و پربازدیدترین نمایشگاه کشور می شناسند.
    گروه صنعتی ایران خودرو در این دوره از نمایشگاه مشهد با تمام قوا به نمایش دستاورد های خود در مشهد خواهد پرداخت. ایران خودرو که مشهد را پس از تهران خانه دوم تولید خودروهای خود می داند با محصولاتی از برند های پژو، سوزوکی، هایما و دانگ فنگ در نمایشگاه مشهد حضور پیدا می کند.
    ایران خودرو که در حوزه خودروهای سنگین با شرکت ایران خودرو دیزل به همکاری با بنز، هیوندای و ... مشغول است، با خودروهای تجاری به مشهد خواهد رفت.
    و اما گروه خودروسازی سایپا که دیگر قطب صنعت خودرو کشور است هم نگاهی ویژه به خراسان و نمایشگاه بین المللی مشهد داشته است. سایپا که در دوره های قبل این نمایشگاه همواره حضوری پر قدرت داشته است این بار نیز با تمام شرکای خارجی خود به این نمایشگاه می رود.
    سایپا در هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش دستاوردهای مشترک خود با ولوو سوئد می پردازد که سایپا دیزل عهده دار مدیریت آن است. در بخش خودروهای سواری، پارس خودرو به نمایش خودروهای برلیانس و رنو خواهد پرداخت. جذابترین بخش حضور سایپا در مشهد البته همکاری با شرکت های سیتروئن، کیا، چانگان و نمایش خودروهای این برندها در مشهد خواهد بود.
    هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از 8 تا 12 مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد و در فضایی به مساحت 18 هزار متر مربع میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو