فونیکسریمکسبهتام

سارق وسایل خودروها در کرج به دام افتاد

عصر خودرو-فرمانده انتظامی کرج گفت که سارق حرفه ای وسایل داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان به دام قانون افتاد.

سارق وسایل خودروها در کرج به دام افتاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه  افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بروقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف کرج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 18 شاهین ویلا قرار گرفت.
    وی اضافه کرد: ماموران هنگام گشت زنی در مناطقی که جرم به وقوع پیوسته به فردی که در مکان های خلوت پرسه می زد، مشکوک شدند و پس از تحت نظر قرار دادن متهم محرز شد که وی در حال سرقت تجهیزات داخل خودرو است .
    وی گفت : ماموران با رعایت تمام جوانب حفاظتی وارد عمل شده و متهم را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
    فیروزخواه با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه ماموران به جرم خود مبنی بر20 فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
    وی عدم رعایت نکات ایمنی را زمینه ساز بسیاری از جرایم از جمله سرقت وسایل داخل خودرو دانست و گفت: شهروندان می توانند در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک ، بلافاصله موضوع را طی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 به ماموران اطلاع دهند.
    2098/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط