فونیکسریمکسبهتام

موفقیت ایساکو در کسب استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵

عصر خودرو : ایساکو در راستای کسب گواهینامه‌های استاندارد جهانی، به استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵، در مدیریت آموزش دست یافت.

موفقیت ایساکو در کسب استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱:۱۱

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» قائم مقام خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، ضمن اعلام خبر فوق گفت: این موفقیت ، باعث توسعه و بهبود استراتژی های آموزشی و تعالی هر چه بیشتر سازمان می شود.
    مهندس علی نمکین تشریح کرد: آموزش کارکنان را قادر می سازد تا با چالش های ناشی از تغییرات فن آوری و روند رو به رشد تکنولوژی صنعتی با آمادگی کامل مواجه شده و سازمان را در این فضا رو به جلو هدایت نماید. در حقیقت شرط موفقیت سازمان ها وجود نیروی انسانی آموزش دیده، ماهر، توانمند و خلاق است و در این راستا نکته قابل تامل این است که آموزش ها باید استاندارد، هدفمند و همسو با استراتژی های سازمان بوده تا از اثربخشی و کارایی لازم برخوردار باشد.
    وی ضمن اشاره به موارد فوق گفت: در سال جهاد اقتصادی و دستور مدیریت ارشد شرکت در خصوص گسترش شبکه خدمات در کشور، نیاز بیشتری به آموزش های سیستمی و هدفمند احساس شد. در این راستا مدیریت آموزش فنی ایساکو برای اولین بار توانست با استفاده از تخصص و تجربه همکاران خود نسبت به طراحی، پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر استاندارد ایزو 10015 اهتمام ورزد. قطعا استقرار این استاندارد با بهبود کیفیت سیستم آموزشی، به رشد دانش و مهارت شبکه خدمات پس از فروش و در نهایت افزایش هر چه بیشتر رضایت مشتریان و یکپارچگی نظام آموزش کارکنان شبکه نمایندگی ها منجر خواهد شد.
    قائم مقام ایساکو ادامه داد: این استاندارد به موضوع طرح ریزی، استقرار، اجرا، ارزیابی و اثربخشی و پایش فرآیند آموزش تاکید دارد و با تکیه بر محورهای اساسی همچون: اهمیت مدیریت منابع انسانی و لزوم آموزش مناسب، احترام به مشتری، تأثیر عوامل درونی و بیرونی شامل تغییرات بازار، فناوری، نوآوری و نیازمندی های مشتریان و سایر ذینفعان روی اهداف سازمان و عملکرد کارکنان و ... به توسعه و بهبود سیستم آموزش می پردازد.


    کرمان موتوراکستریم