فونیکسریمکسبهتام

احداث پیاده راه دو کیلومتری در منطقه ۲۲ تهران

عصر خودرو- رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه "مدرسه طبیعت" با هدف آموزه‌های فضای سبز در منطقه ۲۲ احداث خواهد شد،گفت: منطقه۲۲ به دلیل وسعت و محدودیت کم موانع می‌تواند بسیاری از آرمان‌های مدیریت شهری جدید را در خود محقق کند و ما بسیاری از برنامه ها را در منطقه ۲۲ پایلوت انجام خواهیم داد.

احداث پیاده راه دو کیلومتری در منطقه ۲۲ تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخورو» به نقل از  ایسنا، زهرا صدر اعظم نوری، ناهید خداکرمی و آرش میلانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه 22 و جمعی ازمعاونین از سایت مدیریت بحران منطقه، پارک جنگلی چیتگر، تصفیه خانه دریاچه شهدای چیتگر، ایستگاه آتش‌نشانی شهید محمد آقایی و سایت مدیریت پسماند بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیتهای این مجموعه ها قرارگرفتند.
    نوذرپور شهردار منطقه 22 در جریان این بازدید و در جمع اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری منطقه در رابطه با اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه توضیحاتی ارائه داد و گفت: 75درصد ناوگان اتوبوس‌رانی در سطح منطقه فرسوده است و با برنامه‌ریزی ها و هماهنگی‌های انجام شده در صدد نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه22 و توسعه خط 6 مترو در منطقه هستیم.
    شهردار منطقه 22، با اشاره به اینکه مدیریت شهری به دنبال شفاف سازی تصمیمات خود برای شهروندان است گفت: سه سامانه با عناوین"سامانه رسیدگی به اسناد عمرانی، سامانه اطلاعات توصیف مکانی پروژه های عمرانی و سامانه نظر سنجی شهروندان در پروژه های فنی عمرانی منطقه 22" برای مشارکت و نظارت شهروندان در برنامه ریزی های شهرداری منطقه22 راه اندازی شده است.
    وی با بیان اینکه خیابان محلی برای زندگی است نه تردد، ادامه داد: طرح محله نشاط در گذرهای پر تردد سطح منطقه22 با هدف افزایش برنامه‌های اوقات فراغت شهروندان در حال انجام می‌باشد که تا کنون بالغ بر دو هزار نفر از شهروندان از این برنامه ها بازدید کرده‌اند.
    نوذرپور با اعلام اینکه منطقه22 با اجرای طرح‌های "پاتوق محلات" و "حیاط شبانه" به دنبال حفظ هویت محلات است، گفت: احداث پیاده راه دو کیلومتری از پارک جنگلی لتمان به پارک آبشار تهران در حال انجام است و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
    در ادامه این جلسه دکتر صدر اعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه 22 با بیان اینکه سیاست شورای پنجم حفاظت از فضای سبز و اموال شهر است ، گفت: در مدیریت شهری گذشته، نگاه به فضای سبز اقتصادی بوده و بارگذاری‌های سنگینی در باغات انجام می‌شده که باعث قطع درختان شده است.
    عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه22 به دلیل وسعت و محدودیت کم موانع می تواند بسیاری از آرمان‌های مدیریت شهری جدید را در خود محقق کند و ما بسیاری از برنامه ها را در منطقه 22 پایلوت انجام خواهیم داد.
    وی با اشاره به اینکه مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه افزایش پیدا کند گفت: طرح "مدرسه طبیعت" را با هدف آموز های فضای سبز در منطقه 22 احداث خواهد شد.
    رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران همچنین با تقدیر از رویکرد شهردار منطقه 22 نسبت به انتصاب مدیران زن در مدیریت شهری منطقه،تاکید کرد:دکتر نوذرپور در عمل نشان داد بانوان در سمت فنی و عمران هم حرفی برای گفتن دارند.
    براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه22، صدر اعظم نوری در پایان با بیان اینکه نسبت به اقدامات مدیریت شهری اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی برای شهروندان انجام شود گفت: متوسط رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون ماده 7 از 135 روز به 15 روز رسیده است و این خود امیدی برای رسیدن به شهری شهروندمدار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط