فونیکسریمکسبهتام

قیمت و مشخصات سانتافه ۲۰۱۹ اعلام شد:

شاسی‌بلند محبوب هیوندای آماده فروش در بازار آمریکا

عصر خودرو- هیوندای قیمت نسل جدید شاسی‌بلند محبوب خود، سانتافه را به‌صورت رسمی اعلام کرد. قیمت پایه این خودرو در آمریکا برابر با ۲۵.۵۰۰ دلار است. این نسل نسبت به نسل قبل ۵۵۰ دلار افزایش قیمت را تجربه کرده است.

شاسی‌بلند محبوب هیوندای آماده فروش در بازار آمریکا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سانتافه در مدل پایه که SE 2.4 نامیده می‌شود به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی خودکار و رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی بهره می‌برد. این خودرو همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌ها و قفل مرکزی برقی، دوربین دنده‌عقب و صفحه‌نمایش 7 اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار نوربالا و پیشگیری از برخورد از جلو، هشدار ترافیک، کروز کنترل هوشمند با حالت توقف و حرکت است. پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری این مدل 185 اسب بخار قدرت و 241 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده و با پرداخت 1700 دلار می‌توان سیستم چهارچرخ محرک را نیز سفارش داد.
    مدل بعدی سانتافه SEL 2.4 است که برچسب قیمتی 27.600 دلاری را بر روی خود می‌بیند و از ظاهر لوکس‌تر شامل مه شکن‌ها، آنتن بال کوسه‌ای و آینه‌های جانبی با چراغ‌های راهنما سود می‌برد. از دیگر تفاوت‌های این نمونه می‌توان به گرم‌کن صندلی جلو، صندلی برقی راننده در 8 جهت، صفحه نمایش 7 اینچی، ورود و استارت بدون کلید و سیستم بلو لینک اشاره کرد.
    مدل میانی SEL Plus 2.4 نام‌گذاری شده است و قیمت پایه آن از 29.800 دلار شروع می‌شود. این نسخه در ظاهر خود از ریل‌های روی سقف و رینگ‌های 18 اینچی سود می‌برد. از تجهیزات استاندارد این نسخه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دونقطه‌ای، فرمان پوشیده از چرم و آینه وسط با قابلیت تیره شوندگی خودکار اشاره کرد. خریداران همچنین به صندلی‌های ردیف دوم کشویی و سیستم صوتی اینفینیتی با 12 بلندگو و یک ساب ووفر دسترسی خواهند داشت.
    خریدارانی که به دنبال سانتافه لوکس‌تر هستند می‌توانند مدل لیمیتد 2.4 را انتخاب کنند که قیمت 32.600 دلاری داشته و به چراغ‌هایLED، سانروف پانورامیک و عناصر کرومی بدنه مجهز است. صندلی برقی سرنشین با تنظیم در 8 جهت و پوشش چرمی کابین نیز از دیگر موارد برجسته این نسخه هستند. مدل‌های لیمیتد را می‌توان به‌صورت سفارشی با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 235 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتن متر سفارش داد. با پرداخت 1600 دلار اضافه‌تر شما می‌توانید از رینگ‌های 19 اینچی و قلاب یدک‌کش بهره‌مند شوید.
    در انتها نسخه Ultimate 2.4 قرار دارد که برچسب قیمتی 35.450 دلاری دارد. این نسخه دارای غربیلک فرمان گرم شونده، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی عقب و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی و جی‌پی‌اس، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، شارژر بی‌سیم گوشی و هدآپ دیسپلی رنگی است. برای این نمونه پیشرانه 2 لیتری توربو نیز در دسترس است که اگر خواهان آن باشید باید مبلغ 1650 دلار اضافه‌تر پرداخت کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو