فونیکسریمکسبهتام

کاهش میانگین عمر خودروهای کلانتری‌ها از ۱۰ به ۵ سال

عصر خودرو- رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: عمده گلایه‌های مردم پیش از این گلایه از خودروهای نامناسب کلانتری‌ها بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سامانه خودرویی ما تغییر کرد و میانگین قدمت خودروهای کلانتری در سراسر کشور از ۱۰ سال به ۵ سال رسید.

کاهش میانگین عمر خودروهای کلانتری‌ها از ۱۰ به ۵ سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار محمد شرفی در چهاردهمین نشست فرماندهان و روسای پلیس پیشگیری ناجا، با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت پلیس پیشگیری از کاهش 10 میلیون بار مراجعه به کلانتری‌های سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارشات قبلی اعلام کرده بودیم که سالانه حدود 30 میلیون بار مراجعه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سراسر کشور اتفاق می‌افتد و خوشبختانه با توجه به تاکیدات فرماندهی ناجا مبنی بر توسعه بهره‌مندی از فناوری‌ها و همچنین حذف برخی از خدمات و ... موفق شدیم 10 میلیون بار مراجعه به کلانتری‌ها را در سال کاهش دهیم.

    به گفته وی در جریان حذف برخی فرآیندها از کلانتری‌ها، 37 درصد ماموریت‌های غیرضروری حذف شده و نهایتا رضایتمندی مردم از کلانتری‌ها 21 درصد افزایش یافته است.

    رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به بکارگیری دوربین‌های البسه برای ماموران پلیس گفت: امروز 5 هزار افسر گشت پلیس پیگیری در تهران به این دوربین‌ها مجهز هستند و در نظر داریم تا پایان سال 97، 18 هزار دوربین البسه دیگر میان گشتی‌های پلیس پیشگیری توزیع شود و معتقدیم بهره‌مندی از این تجهیزات می‌تواند در هدفمند کردن عملکرد افسران و جلب رضایت بیشتر مردم اثرگذار باشد.

    وی همچنین با اشاره به اتصال 1800 پاسگاه و کلانتری و 400 مقر پلیس به شبکه سراسری به بخشی از اقدامات انجام شده در قرارگاه تربیت و آموزش پرداخت و گفت: طی سال گذشته بیش از 17 هزار نفر از پرسنل و افسران پلیس پیشگیری تحت آموزش قرار گرفته و 9500 نفر از افسران کلانتری‌ها به صورت حرفه‌ای آموزش‌های دفاع شخصی را دریافت کردند. این در حالیست که از میان افراد قرار گرفته تحت این آموزش‌ها، عملکرد 99 درصد از آنها برای مردم رضایت‌بخش بوده و این نشان‌دهنده آن است که آموزش‌های ارائه شده در تعالی رفتار کارکنان اثرگذار بوده است.

    شرفی در ادامه با اعلام خبر تشکیل قرارگاه جلب از افزایش 5 درصدی جلب محکومان دستگیر نشده خبر داد.

    رئیس پلیس پیشگیری در ادامه با اشاره به برخی گلایه‌های مردم از کلانتری‌ها گفت: عمده گلایه‌های مردم پیش از این گلایه از خودروهای نامناسب کلانتری‌ها بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سامانه خودرویی ما تغییر کرد و میانگین قدمت خودروهای کلانتری در سراسر کشور از 10 سال به 5 سال رسید.

    به گفته وی به دنبال بکارگیری سامانه صیانت و سلامت کارکنان در پلیس پیشگیری، از میان بیش از 2500 تماس با مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها که به صورت رندمی انجام شده بود بیش از 87 درصد آنها از نحوه رسیدگی کلانتری‌ها اعلام رضایت کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط