فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد:

فعالیت ۳۹ شرکت مسافربری حمل‌ونقل جاده ای در زنجان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از فعالیت ۳۹ شرکت مسافربری حمل‌ونقل داخلی، یک شرکت بین‌المللی و ۶ پایانه مسافربری در استان زنجان خبر داد.

فعالیت ۳۹ شرکت مسافربری حمل‌ونقل جاده ای در زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  ایرج دست نشان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر، از فعالیت 39 شرکت مسافربری حمل‌ونقل داخلی، یک شرکت بین‌المللی و 6 پایانه مسافربری در استان زنجان خبر داد و گفت: این شرکت‌ها در تابستان سال جاری هم خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهند.

    وی بابیان اینکه طی سه ماه سال جاری تصادفات فوتی در جاده‌های استان افزایش داشته است، اظهار کرد: باید اقدامات پیشگیری از تصادفات و آموزش رانندگی در استان موردتوجه قرار گیرد و متأسفانه یک‌سوم متوفیان در جاده‌های استان مربوط به فصل تابستان است.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بابیان اینکه نظارت بر مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در طول تابستان به جد انجام می‌شود، افزود: سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات و دوربین‌های نظارت تصویری در تابستان فعال هستند.

    دست‌نشان از استقرار ایستگاه سلامت به‌منظور ایجاد استراحتگاه اجباری برای پیشگیری از تصادف و واژگونی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی خبر داد. 

    وی از اجرای طرح کنترل نامحسوس در محورهای پرتردد استان خبر داد و گفت: پلیس به‌صورت نامحسوس در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان هم حضور فعال دارد.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: متأسفانه باوجود پیگیری‌های انجام‌شده از فعالیت غیرقانونی مسافربری‌های شخصی در حمل‌ونقل برون‌شهری جلوگیری نشده که باید مدیریت لازم در این زمینه موردتوجه قرار گیرد.

    در ادامه این جلسه، معاون خدمات شهری شهردار زنجان به بهسازی پارک‌ها و بوستان‌های زنجان در تابستان اشاره کرد و گفت: استانداردسازی وسایل بازی و ورزشی در قالب طرح جهادی انجام می‌شود. 

    غلامحسن احمدی تأکید کرد: جمع‌آوری زباله از حاشیه شهر زنجان، پاک‌سازی و لایروبی کانال‌های شهر و آماده‌سازی و فضاسازی ترمینال زنجان  و تور گردشگری شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط