فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

حفاظت از تولید ملی و بازار سرمایه کشور رسالت مهم سایپا

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا متعلق نه به شخص یا گروهی خاص بلکه سرمایه تمامی مردم کشور و افتخار صنعت ایران است.

حفاظت از تولید ملی و بازار سرمایه کشور رسالت مهم سایپا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سایپا یک میراث میان نسلی است که متعلق به همه نسل های کشور چه در گذشته، چه در زمان حال و چه در آینده بوده و نماد بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود و این میراث میان نسلی رسالتی بزرگ را در اقتصاد کشور برعهده دارد.
    نعمت الله پوستین دوز در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سایپا منتهی به سال مالی 29/12/90  که با حضور بیش از 80 درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، معاونین و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، از برنامه ریزی برای مقابله با محدودیت ها و فشارهای بین المللی بر صنعت کشور خبر داد و گفت: سایپا با درک اهمیت تولید و اشتغالزایی در کشور و انجام اقدامات زیربنایی و اصولی توانسته مشکلات و محدودیت های بین المللی را مدیریت کند.
    وی اظهار کرد: در چند سال اخیر بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت های کشور به سمت و سوی امور اقتصادی گرایش پیدا کرده و ارکان مهم کشور از اقتصاددانان و صنعت گران گرفته تا مردم عادی، امور اقتصادی، گسترش کسب و کار، تولید و سرمایه گذاری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.
    پوستین دوز گفت: سایپا حفظ و ارتقا تولید ملی و جایگاه آن را به عنوان یک وظیفه در دستور کار خود قرار داده و حمایت از سرمایه گذاری در راستای گسترش صنایع داخلی را رسالت مهم خود می داند.
    وی افزود: فضای کسب و کار کشور با توجه به محدودیت های بین المللی، تحریم ها و جریانات بین المللی نیازمند توجه ویژه همه است و سایپا توانسته در این فضای سخت ایجاد شده در حوزه کسب و کار بین المللی و صادرات موفق عمل کند.
    وی با اشاره به تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: استکبار جهانی جنگ تمام عیاری در حوزه اقتصادی و بازار بر علیه کشور به راه انداخته و تمامی شریان ها و مکانیزم های بین المللی دست به دست هم داده اند تا کشور را دچار مشکل کنند که با برنامه ریزی های مسئولین، متخصصین و اقتصاددانان امیدواریم بتوانیم همچون گذشته از این برهه حساس نیز سربلند خارج شویم.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا یادآور شد: از آن جایی که محصولات ما بیشترین میزان داخلی سازی را دارد توانسته ایم تا حدود زیادی از آثار محدودیت های بین المللی و تحریم ها خود را مصون نگه داریم.
    http://www.asrekhodro.com/News/18911
    سرمایه‌گذاری دایملر در آلمان
    شش سال پیش در چنین روزی شرکت خودروسازی دایملر اعلام کرد سرمایه‌گذاری خود در آلمان را افزایش می‌دهد. طبق گزارش های موجود، دایملر در نظر دارد یک کارخانه تازه در آلمان راه اندازی کرده و تولید خودروهای کامپکت را در آن انجام دهد.
    قرار است این کارخانه از آغاز سال 2014 میلادی به بهره برداری برسد و برای راه اندازی آن بیش از یک هزار و 400 کارگر و کارمند به کار گماشته خواهند شد. دایملر در نظر دارد یک کارخانه دیگر نیز در کشور برزیل راه اندازی کند و در این کارخانه خودروهای پر طرفدار بازار آمریکا را به تولید برساند.
    این شرکت می خواهد از طریق برزیل، این خودروها را به تمامی کشورهای آمریکایی صادر کند.
    http://www.asrekhodro.com/News/18908
    کاهش تقاضا برای فورد در استرالیا
    شش سال پیش در چنین روزی فورد اعلام کرد که قصد دارد تولید خود را در استرالیا تا 30 درصد کاهش دهد . با اجرای این برنامه همچنین نیروی کار این خودروساز در استرالیا تا 15 درصد کاهش خواهد یافت.
    فورد به تازگی اعلام کرده است که با کاهش تقاضا برای فالکن تولید این خودرو کاهش می یابد.فالکون یکی از خودروهای پرفروش دربازار استرالیا بوده است و اما حالا فورد قصد دارد تولید این خودرو را از ابتدای ماه نوامبر از 209 خودرو به 148 خودرو در روز برساند .فورد به تازگی تولید فالکون سدان 4 سیلندر را با هدف افزایش فروش و جذب خریداران بیشتر ارایه کرده است اما تقاضا برای این خودرو همچنان ضعیف باقی مانده است.سهم فورد از بازار استرالیا در نیمه نخست امسال 7.9 درصد کاهش یافته است .فورد بیش از 3000 کارمند در استرالیا دارد .
    http://www.asrekhodro.com/News/18897

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو