فونیکسریمکسبهتام

کسب رتبه اول مدیران خودرو در رضایتمندی مشتریان در دو حوزه SSI و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات

عصر خودرو- بر اساس آخرین نتایج منتشر شده شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران (ISQI) ،شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در دو حوزه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در بین کلیه شرکت های خودرویی و "فرآیند فروش" (SSI) خود در بین شرکت های تولید کننده خودرو شد.

کسب رتبه اول مدیران خودرو در رضایتمندی مشتریان در دو حوزه SSI و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این گزارش رضایتمندی مشتریان در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان با در نظر گرفتن سه شاخصه شامل رضایتمندی مشتریان از نتایج حاصله، برخورد پرسنل و جامعیت اطلاع رسانی مورد پایش قرار گرفته است که شرکت مدیران خودرو با رشد 17 درصدی نسبت به دوره بازرسی گذشته با کسب رتبه اول در صدر شرکت های خودرویی ایران قرار گرفت. در گزارش دیگر رضایتمندی مشتریان در زمینه "فرآیند فروش" مورد ارزیابی قرار گرفته است و شاخص های شامل اطلاع ‌رسانی و پاسخگویی، توجه به خواسته مشتریان، هزینه و زمان صرف شده و تحویل خودرو مورد پایش و دریافت نظرات مشتریان قرار گرفته است و در نهایت شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه نخست در بین شرکت های تولید کننده و رتبه سوم در بین تمام شرکت های تولید کننده و وارد کننده خودرو قرار گرفته است.

    رضایتمندی مشتریان مهمترین دغدغه هر تشکل اقتصادی مشتری محوری است. در واقع بقا و زوال بیشتر شرکت ها خصوصا شرکت هایی که بدون واسطه با مشتری مصرف کننده در تماس هستند، به کسب بالاترین رضایتمندی مشتریان وابسته است. مشتری در فرهنگ های مختلف به شکل های گوناگون مورد توجه قرار گرفته است و در سال های اخیر صاحبان مشاغل در ایران نیز متوجه این مهم شده و در تلاش برای دستیابی به بالاترین سطح از رضایتمندی مشتریان خود اقدامات ریشه‌ ایی و متفاوتی را در عرصه فعالیت خود ترتیب داده اند.

    شرکت مدیران خودرو بعنوان سومین تولید کننده خودرو در ایران نیز برای حفظ ارتباط خوب و نزدیک خود با مشتریان و کسب رضایتمندی مشتریان خود اقدامات مختلفی را طی سال های فعالیت خود صورت داده است. در واقع شرکت مدیران خودرو با توجه به خواسته مشتریان در زمینه های مختلف و نیازهای محوری مشتریان، آموزش کارکنان، اصلاح فرآیندها و بهبود مستمر دیگر فرآیندها به این مهم دست یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو