فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گواه خبر داد :

افزایش سطح خدمات در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو دیزل

عصر خودرو : مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل (گواه) گفت: با تعریف مفاهیم جدید در حوزه تامین قطعه و خدمات پس از فروش، سطح خدمات ارائه شده از سوی این شرکت افزایش یافته است.

افزایش سطح خدمات در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو دیزل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶:۴۲


    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایسنا محمد جواد طلا در همایش سراسری نمایندگی های مجاز ایران خودرو دیزل اظهار کرد: این شرکت دو وظیفه مهم تامین قطعه و ارائه خدمات پس از فروش را بر عهده دارد.



    وی با بیان این که با برنامه ریزی های انجام شده تلاش شده تا سطح خدمات ارائه شده در این دو بخش به روز باشد، خاطرنشان کرد: رضایت نمایندگی های خدمات پس از فروش و همچنین مشتریان هدف اصلی فعالیت های شرکت گواه است.



    طلا ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده کمیت و تنوع تولیدات ایران خودرو دیزل در سال آینده افزایش خواهد یافت که به همین دلیل سطح خدمات ارائه شده در نمایندگی های مجاز نیز افزایش می یابد.



    وی افزود: درحوزه تامین قطعات در سال گذشته اقدامات خوبی در راستای تامین قطعات مورد نیاز داخلی صورت گرفت. در بخش قطعات خارجی نیز در حال مدیریت شرایط برای تامین قطعات هستیم.



    وی تصریح کرد: با تعریف مفاهیم جدید در دو بخش تامین قطعات و خدمات پس از فروش، سطح خدمات ارائه شده از سوی شرکت گواه افزایش یافته است.



    همچنین در این همایش، جهانبخش صفایی - عضو هیات مدیره شرکت گواه، اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته با جهش مناسبی در شاخص رضایت مشتریان از سطح خدمات پس از فروش مواجه بوده ایم.



    وی با بیان این که یکی از اهداف اصلی نمایندگی های مجاز، افزایش پذیرش در بخش خدمات است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 75 نمایندگی در سطح این شرکت فعالیت می کنند که پنج نمایندگی دارای رتبه دو، 50 نمایندگی رتبه سه و 20 نمایندگی نیز رتبه چهار هستند.



    عضو هیات مدیره گواه تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته سطح کیفی خدمات نمایندگی های مجاز در حال افزایش بوده و شاخص رتبه نمایندگی ها نیز رشد داشته است.



    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو