فونیکسریمکسبهتام

بنیاد شهید برای تأمین خودروهای جانبازان از تولیدات داخلی استفاده می‌کند

عصر خودرو- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه طبق قانون باید برای تهیه خودرو برای جانبازان بالای ۵۰ درصد اقدام شود، گفت: با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفتیم از خودروهای یک گروه داخلی استفاده شود.

بنیاد شهید برای تأمین خودروهای جانبازان از تولیدات داخلی استفاده می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صدا و سیما ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی با بیان اینکه شهدا در طول 8 سال جنگ تحمیلی با مقاومت و ازخودگذشتگی توانستند دشمن را از پا درآورند، گفت: با ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران در طول جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشد. پس از جنگ تحمیلی نیز تلاش برای آبادانی کشور آغاز شد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در آن زمان هم بسیار تلاش کردند و برای آبادانی کشور زحمات بسیاری را متقبل شدند.
    نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز نیز در جبهه نبرد اقتصادی قرار داریم و وظیفه بسیار مهمی در این زمینه بر عهده همه مردم ایران به‌خصوص ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا است. در شرایط تحریم که از سوی آمریکا برای کشورمان ایجاد شده، خانواده شهدا و ایثارگران باید با تلاش بیشتر، ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و فرزندان شهدا باید با کار و فعالیت بیشتر در زمینه‌های مختلف جواب محکمی به زیاده‌خواهی آمریکا بدهند.
    معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه آمریکا در زمان جنگ نتوانست حریف مردم ایران شود گفت: امروز نیز این کشور نمی‌تواند در جنگ اقتصادی علیه کشورمان هیچ کاری بکند چراکه ملت ما ملتی مسلمان، شجاع، فداکار و ایثارگر است. مکتب مردم ایران برگرفته از مکتب حضرت اباعبدالله (ع) و بر اساس ایثار و شهادت است و در مسیر خود با هدایت‌های مقام معظم رهبری توانسته راه خود را به‌سلامت ادامه دهد و با فداکاری و تلاش می‌توانیم از این برهه حساس نیز گذر کنیم.
    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه امروز دشمن حوزه اشتغال کشور را هدف گرفته است ، گفت : دشمن به دنبال ایجاد مشکل در صنعت و اقتصاد کشور است چراکه با تعطیلی بنگاه‌های تولیدی کشور، اشتغال دچار مشکل می‌شود. بر همین اساس باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی مانع از رسیدن دشمن به این خواسته‌اش شویم و با رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری، مدیریت دولتمردان و تلاش همه مردم از این برهه حساس گذر کنیم.
    حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه رشد و پیشرفت کشور وابسته به مسائل اقتصادی است و صنعت کلید اقتصاد است، نگاه دولت به صنعت و به خصوص صنعت خودروسازی به‌صورت صد در صد حمایتی است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو