فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد:

توافق جدید پلیس و وزارت بهداشت

تدریس «ایمنی و ترافیک» در دانشکده‌های پزشکی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در دیدار با معاون اجتماعی ناجا از توافق پلیس راهور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تدریس یک واحد درسی با عنوان ایمنی و ترافیک در دانشکده‌های پزشکی خبر داد.

توافق جدید پلیس و وزارت بهداشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و سردار احمد نوریان معاون اجتماعی ناجا دیدار و گفتگو کردند.
    سردار مهری در این دیدار ضمن اشاره به نقش موثر معاونت اجتماعی در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی اظهار داشت: خوشبختانه شاهد فعالیت مطلوب معاونت اجتماعی برای ارتباط و تعامل گسترده با آحاد مردم و اصحاب رسانه هستیم که این امر نقش موثری در جلب مشارکت عمومی داشته است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از انعقاد یک تفاهم نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: اختصاص یک واحد درسی با عنوان «ایمنی و ترافیک» در دانشکده‌های پزشکی و پرستاری در دستور کار است.

    این مقام ارشد انتظامی یاد آور شد: البته در نظر داریم این واحد درسی نیز در سایر رشته‌ها و واحد‌های دانشگاهی گنجانده و تدریس شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اضافه کرد: ان شاءالله این اقدام در سال تحصیلی جدید و برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت پایلوت اجرایی می‌شود.

    سردار مهری عنوان کرد: یکی از اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تقویت «پلیس یاران نوجوان» است. تحقیقات نشان می‌دهد که 18 درصد از عوامل کاهش تصادفات بهره مندی از ظرفیت این پلیس بوده، بنابر این در نظر داریم از ظرفیت موثر ائمه جمعه، جماعت، فرهیختگان، دانشگاهیان، هنرمندان، ورزشکاران و ... در راستای پیشبرد اهداف و ارتقاء فرهنگ ترافیک بهره بیشتری ببریم.

    این مقام مسئول به ساماندهی موتورسیکلت سواران نیز اشاره و بیان کرد: برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف یکی از اولویت‌های پلیس راهور است.

    گفتنی است، سردار احمد نوریان معاون اجتماعی ناجا نیز از تقویت تعاملات این معاونت با رده و پلیس‌های تخصصی خبر داد و گفت: به دنبال ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس هستیم و معتقدیم همراهی مردم با نیروی انتظامی به کسب موفقیت‌های بیشتر منتج می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو