فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره موتورلانس‌ اورژانس تهران:

در کلانشهر تهران ۱۶۰ نقطه فعال موتورلانس‌ وجود دارد

عصر خودرو- رئیس اداره موتورلانس اورژانس تهران گفت: در تیرماه امسال با ثبت ۲۱۷۵۹ مورد، رکورددار انجام ماموریت از زمان فعالیت موتورلانس در کلانشهر تهران هستیم.

در کلانشهر تهران ۱۶۰ نقطه فعال موتورلانس‌ وجود دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، مجید مهیار‌ رئیس اداره موتورلانس‌ اورژانس تهران با اشاره به فعالیت 200 موتورلانس‌ در کلان شهر تهران با هدف کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار اظهار کرد: به زودی با اتمام فرآیند جذب نیروی انسانی 30 دستگاه موتورلانس به ناوگان اضافه خواهد شد.

    وی ادامه داد: در کلانشهر تهران 160 نقطه فعال موتورلانس‌ وجود دارد که با کارهای کارشناسی در آینده این نقاط افزایش پیدا خواهد کرد.

    مهیار‌ با اشاره به میانگین زمان 28 دقیقه ای رسیدن نیروهای اورژانس بر بالین بیمار پیش از فعالیت موتورلانس ها بیان کرد: افق آینده موتورلانس‌ اورژانس تهران، کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران است و امیدواریم زمان گلدن‌تایم را از 12 دقیقه به 10 دقیقه برسانیم.

    رئیس اداره موتورلانس اورژانس تهران با اشاه به ثبت رکورد 21759 در تیرماه در طول فعالیت موتورلانس در کلانشهر تهران افزود: از این تعداد 10 مورد احیای قلبی صورت پذیرفته و 5694 مورد منجر تحویل به آمبولانس شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم