فونیکسریمکسبهتام

تداوم سوانح خونین رانندگی در شمال استان؛

سه اتباع آذری در تصادف محور پارس‌آباد-جعفرآباد کشته شدند

عصر خودرو- اردبیل – سانحه خونین رانندگی در مسیر پارس‌آباد – جعفرآباد در شمال استان اردبیل سه اتباع کشور جمهوری آذربایجان را به کشتن داد.

سه اتباع آذری در تصادف محور پارس‌آباد-جعفرآباد کشته شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، عصر سه شنبه تصادف دو دستگاه خودرو سواری در مسیر پارس‌آباد – جعفرآباد در محور اجیرلو سه کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

    رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه تویوتا لندکروز به شماره پلاک کشور جمهوری آذربایجان تاکید کرد که در این سانحه خونین سه نفر از اتباع آذری کشته شدند.

    سرهنگ حجت فتاحی در تشریح جزئیات این تصادف با اشاره به حرکت این دو خودرو در یک مسیر یادآور شد: در ادامه رانند پژو سواری اقدام به سبقت می گیرد که به دلیل عدم رعایت فاصله عرضی با خودرو تویوتا برخورد می کند.

    وی ادامه داد: راننده تویوتا به منظور جلوگیری از برخورد بیشتر و خسارت احتمالی به سواری پژو، خودرو را به سمت راست جاده متمایل می کند که منجر به خروج از جاده و واژگون می شود.

    رئیس پلیس راه استان با اشاره به وجود شش سرنشین در خودرو تویوتا متذکر شد: در اثر این حادثه راننده خودرو تویوتا و پنج سرنشین دیگر آن به همراه راننده پژو مصدوم و به سرعت به بیمارستان شهرستان پارس آباد منتقل می شوند.

    وی با اشاره به مصدومیت شدید راننده تویوتا و دو سرنشین دیگر این خودرو یادآور شد: متاسفانه این سه نفر به دلیل مصدومیت شدید در بیمارستان پارس آباد فوت می کنند.

    فتاحی با بیان اینکه سایر مصدومان این حادثه تحت مداوا قرار می گیرند، بیان داشت: راننده پژو با مصدومیت جدی روبرو بوده اما سه سرنشین دیگر خودرو تویوتا مصدومیت جرئی داشته اند.

    وی با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و رعایت قوانین رانندگی از سوی مسافران و رانندگان افزود: لازم است به این نکته تاکید کنیم که نباید رعایت قوانین و مقررات منوط به بودن یا نبودن پلیس باشد بلکه در همه حال باید قوانین رعایت شده و به آن احترام گذاشته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو