فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۲۱۸۸»

تمام جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ساری فعال است

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: دولت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد و از مردم تقاضا می‌شود با موج شایعات همراهی نکرده به خصوص آنچه در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه نکنند.

تمام جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ساری فعال است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، حسینعلی طالبی اظهار کرد: ازدحام موجود در برخی جایگاه ها ،مربوط به تعطیلات تابستانی و افزایش سفر های برون شهری است و توزیع بنزین در جایگاه های عرضه سوخت به روال عادی ادامه دارد.

    مدیر منطقه ساری افزود : دولت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد و از مردم تقاضا می‌شود با موج شایعات همراهی نکرده به خصوص آنچه در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه نکنند و با همراهی مناسب در مصرف بهینه سوخت به ویژه بنزین مارا یاری کنند.

    وی خاطر نشان کرد: همان طور که وزیر نفت اعلام کرده اند ، موضوع تغییر قیمت بنزین به ویژه دو نرخی شدن آن شایعه ای بیش نیست.

    این مقام تأکید کرد : شایعات بی پایه در مورد کمبود بنزین در فضای حقیقی و مجازی مازندران رواج یافت که موجب ازدحام دربرخی شهر های گردشگری استان شد.

    طالبی افزود : بنزین مورد نیاز هموطنان در استان تأمین شده و هیچ مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد و این منطقه تمام تلاش خود را برای رفاه هم استانی های عزیز و مسافرین به کار گرفته است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : در حال حاضر با پیوستن پالایشگاه اصفهان به تولید بنزین به مقدار قبل با استاندارد یورو4 ، سهولت تأمین سوخت میسر شده وهیچ گونه مشکلی در عرصه سوخت وجود ندارد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط