فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از نسل جدید سوزوکی ویتارا در مدل ۲۰۱۹

عصر خودرو - کمپانی ژاپنی سوزوکی، پرفروش ترین کراس اوور خود را مورد بروزرسانی جزئی قرار داده است.

رونمایی از نسل جدید سوزوکی ویتارا در مدل ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰:۰۰
  • رونمایی از نسل جدید سوزوکی ویتارا در مدل 2019
  • رونمایی از نسل جدید سوزوکی ویتارا در مدل 2019
  • رونمایی از نسل جدید سوزوکی ویتارا در مدل 2019
  • رونمایی از نسل جدید سوزوکی ویتارا در مدل 2019

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، کمپانی ژاپنی سوزوکی، پرفروش ترین کراس اور خود را مورد بروزرسانی جزئی قرار داده است. طراحی ویتارای جدید تفاوت چشمگیری با نسخه قبلی ندارد اما از امکانات ایمنی بیشتری برخوردار است.

در نمای جلو، تنها طراحی جلوپنجره و بخش پایینی سپر دست خوش تغییر قرار گرفته است. در نمای عقب نیز تغییرات به همین میزان جزئی بوده و تنها به تغییر گرافیک چراغ های عقب برای جای دادن نوارهای LED و تغییر محل چراغ دنده عقب به بخش مرکزی سپر اکتفا شده است.

در داخل کابین، تغییرات پشت آمپر که اکنون به صفحه نمایش رنگی مجهز شده است می تواند توجه خریداران این خودرو را به خود جلب کند. علاوه بر این‌ جنس پلاستیک به کار رفته درون خودرو تغییر کرده و از نوع نرم و با کیفیت‌تری است. جزئیات مربوط به تکنولوژی‌های این خودرو نیز در در ماه شهریور و در زمان رونمایی رسمی از سوی کمپانی اعلام خواهند شد.

سوزوکی برای بازار اروپا این خودرو را به امکانات ایمنی مناسبی تجهیز کرده است که از جمله آن ها می توان به ترمزهای خودکار اضطراری (AEB)، هشدار خروج از لاین، همیار حرکت بین خطوط، نمایشگر نقاط کور و سنسورهای عقب اشاره کرد.سوزوکی برای بازار اروپا این خودرو را به امکانات ایمنی مناسبی تجهیز کرده است که از جمله آن ها می توان به ترمزهای خودکار اضطراری (AEB)، هشدار خروج از لاین، همیار حرکت بین خطوط، نمایشگر نقاط کور و سنسورهای عقب اشاره کرد.

همچنین در قسمت پیشرانه نیز سوزوکی موتورهای 1٫0 لیتری و 1٫4 لیتری بنزینی را جایگزین موتور 1٫6 لیتری بنزینی قبلی کرده است. نسخه مجهز به موتور 1٫0 لیتری 109 اسب بخار قدرت و 125 نیوتون متر گشتاور، و نسخه مجهز به موتور 1٫4 لیتری 138 اسب بخار قدرت و 162 نیوتون متر گشتاور را تولید می کند.

سوزوکی تاکنون قیمت دقیق مدل 2019 این خودرو را اعلام نکرده است و آن را به قبل از آغاز فروش این خودرو موکول کرده است.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط