فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو

عصرخودرو- گزارش ارزیابی رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در طول سال ۱۳۹۶، منتشر شد.

نگاهی به وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با مصاحبه با 323 هزار و 423 نفر از خریداران خودروهای سواری در طول سال گذشته (1396)، گزارش ارزیابی وضعیت رضایتمندی مشتریان از عملکرد شرکتهای عرضه‌کننده خودرو در فرایند فروش خودروهای سواری را منتشر کرد.

    براساس این گزارش شرکت جهان نوین آریا با کسب 748 امتیاز از 1000 امتیاز، بیشترین رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو را کسب کرده است.

    پس از آن مدیران خودرو با کسب 719 امتیاز در رتبه دوم و ایرتویا با کسب 706 امتیاز در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

    شرکتهای آرین موتور پویا با 699 امتیاز، بهمن موتور با 682 امتیاز، ایران خودرو با 681 امتیاز، اطلس خودرو با 672 امتیاز، سایپا با 665 امتیاز، پارس خودرو با 655 امتیاز، کرمان موتور با 646 امتیاز و نگین خودرو با 609 امتیاز؛ در رتبه‌های چهارم تا آخر رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری قرار گرفته‌اند.

    اما گذشته از این شرکتها، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری از سوی شرکتهای عرضه‌کننده خودرویی که میزان سهم بازار آنها کمتر از یک درصد است (سهم بازار ناچیزی دارند) را به طور جداگانه ارزیابی کرده است.

    بنابراین گزارش شرکت آرین موتور تابان با کسب 757 امتیاز از 1000 امتیاز، رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در گروه شرکتهای عرضه‌کننده خودرویی که سهم بازار آنها کمتر از یک درصد است را، کسب کرده است.

    شرکتهای خودروسازی کارمانیا با 705 امتیاز، پرشیا خودرو با 698 امتیاز، پرستوی آبی ارگ با 689 امتیاز، مدیا موتورز با 689 امتیاز، گلرنگ موتور فامیلی با 686 امتیاز و آسان موتور با 654 امتیاز، در رتبه‌های دوم تا آخر این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط