فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

ورود کمیسیون عمران به تخلفات خودروسازی ها در پیش فروش

بازدید از ایران خودرو و سایپا انجام می شود

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به افزایش تخلفات خودروسازی ها در ثبت سفارش و تاخیر در تحویل محصول به مشتریان کمیسیون عمران به این موضوع ورود کرد.

ورود کمیسیون عمران به تخلفات خودروسازی ها در پیش فروش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، محمدرضا رضایی گفت: کمیسیون عمران هفته آینده از خودروسازی های داخلی بازدید می کند، با توجه به اینکه نقش و کیفیت خودرو در تصادفات جاده ای بسیار پررنگ است باید در جریان ساخت آن و کمبودها و نواقص موجود قرار بگیریم.

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش بدون ضابطه قیمت خودرو در ماه های اخیر مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است، افزود: با توجه به اینکه مردم پول بیشتری نسبت به ماه های قبل برای خودروها تولید داخل می پردازند کیفیت این خودروها باید افزایش یابد.

    نوسازی ناوگان جاده ای کشور لازم است

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه نوسازی ناوگان جاده ای کشور لازم است، ادامه داد: متاسفانه حباب قیمتی خودرو، مسیر نوسازی ناوگان را سخت کرد.

    رضایی افزود:  فرسودگی ناوگان حمل و نقل جاده ای علاوه بر افزایش تصادفات به افزایش بی رویه مصرف انرژی  هم دامن زده است.

    تخلف شرکت های خودروسازی در حوزه ثبت سفارش ها و پیش فروش ها زیر ذره بین مجلس

    وی همچنین از بررسی شکایت های واصله در خصوص تخلف شرکت های خودروسازی در حوزه ثبت سفارش ها و پیش فروش ها خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از مشتریان با پیش خرید خودرو مدت زمان زیادی منتظر تحویل  آن هستند، به همین دلیل تخلفات صورت گرفته  در کمیسیون عمران  با اسناد واصله بررسی می شود.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: طبق گزارش های واصله زمان در نظر گرفته شده برای پیش فروش خودروهای تولید داخل بسیار کم بوده و بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت نام نشده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط