فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

عصر خودرو- جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تانکر دار خبر داد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ جعفر کردلو افزود: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان از حمل مقادیری سوخت قاچاق مطلع شدند.

    سرهنگ کردلو افزود: در این راستا ماموران با ایجاد ایست و بازرسی، خودرو حامل سوخت قاچاق را که یک دستگاه کامیون تانکر دار بود در اتوبان زنجان - قزوین شناسایی و با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

    کردلو ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا از هموطنان خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

    دستگیری عامل برداشت غیر مجاز بانکی در خدابنده

    فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز حساب بانکی دراین شهرستان خبر داد.

    علی تقی لو گفت: ماموران پلیس فتا در پی دریافت شکوائیه مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب شخصی ، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان برداشت غیرمجاز در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: پس از انجام تحقیقات و استعلامات از بانک مربوطه عامل برداشت با هویت معلوم شناسایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال شد. سرهنگ تقی لو تصریح کرد: در بازجویی های فنی، متهم به جرم خوداعتراف و عنوان داشت با سوء استفاده از اعتماد شاکی ازطریق رمز دوم کارت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب در قالب خرید اینترنتی در چند مرحله به مبلغ 27 میلیون ریال نموده است .

    فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به اینکه برداشت های غیر مجاز از حساب بانکی ناشی ازاعتماد بی جا به افراد است گفت: به کاربران و شهروندان توصیه می شود به هیچ وجه کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو