فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ؛

تقویت کنترل تطابق تولید خودرو به منظور ارتقای کیفی محصولات

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق نظارت بر اجرای استاندارد گفت: در سال تولید ملی به منظورارتقای کیفی خودروهای داخلی طرح کنترل تطابق تولید با شدت پیشگیری در کارخانه های خودروسازی اجرا می شود.

تقویت کنترل تطابق تولید خودرو به منظور ارتقای کیفی محصولات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بهادر کاظمی افزود: افزایش نظارت بر استمرار کیفیت و اجرای دقیق طرح cop با کنترل تطابق تولید در کارخانه های خودروسازی از جمله راهکارهای سازمان استاندارد در راستای بهبود کیفیت محصولات است.

    وی ادامه داد: هم اکنون تمامی خودروهای ساخت داخل استانداردهای 51 گانه را رعایت می کنند و طی امسال نظارت بر روی خطوط تولید با هدف تولید تمامی خودروها با کیفیت یکسان و مطلوب بیشتر خواهد شد.
    کاظمی با اشاره به اینکه تا پایان امسال همه خودروها ملزم به رعایت استاندارد آلایندگی یورو 4 می شوند افزود: مسئولیت اجرای این استاندارد بر عهده سازمان حفاظت از محیط زیست است.
    http://www.asrekhodro.com/News/19868

    ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان حمل‌ونقل برون شهری مشروط به موافقت بانک‌ها
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که درمرحله نخست نوسازی ناوگان حمل‌ونقل برون شهری، برای 1500 دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه مینی بوس، دو هزار دستگاه سواری و دو هزار دستگاه کامیون مشروط بر تامین منابع مالی از طریق بانک ها تسهیلاتی در نظر گرفته می شود. معاون سابق وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تسهیلاتی برای تعویض خودروهای فرسوده حمل و نقل برون شهری مشروط بر موافقت بانک‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: در این راستا کمیته‌ای در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تشکیل شده است.
    شهریار افندی‌زاده افزود: تسهیلاتی برای ناوگان حمل و نقل برون شهری اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون و کرایه بین‌شهری در نظر گرفته شده است که با کمک سیستم بانکی وام‌هایی با بهره کم ارائه می‌شود.
    وی گفت: درمرحله اول این تسهیلات، برای 1500 دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه مینی بوس، دو هزار دستگاه سواری و دو هزار دستگاه کامیون مشروط بر تامین منابع مالی از طریق بانک‌ها در نظر گرفته می‌شود.
    افندی‌زاده درباره زمان ارائه این تسهیلات برای ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری گفت: بخشی از این تسهیلات در شش ماهه دوم سال جاری و بخش دیگر آن در سال 92 اجرایی می‌شود.
    معاون سابق وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در کنار ارائه این تسهیلات، با کمک‌های سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان حمل و نقل سوخت بسته کاملی برای افزایش قدرت کسانی که بخواهند اقدام به تعویض خودروهای خود کنند در نظر گرفته شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/19869
    استفاده از خودروهای ویژه سرویس مدارس صرفه اقتصادی ندارد
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران گفت: استفاده از خودروهای ویژه به عنوان سرویس مدارس، برای شرکت‌ها صرفه اقتصادی ندارد.
    سیدعلی یزدی خواه درباره استانداردسازی خودروهایی که به عنوان سرویس مدرسه استفاده می شوند، افزود: آموزش و پرورش و دستگاه هایی که در امر سرویس دهی به مدارس فعالیت دارند، اقدامات خوبی را انجام داده اند و آنچه که مورد توجه آموزش و پرورش است، استفاده از مطلوب ترین نوع سرویس برای جابجایی دانش آموزان است.
    وی در پاسخ به این سوال که چرا در کشور از خودروهای ویژه سرویس مدارس که استفاده از آنها در دنیا رایج است، استفاده نمی شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه استفاده از خودروهای ویژه با استاندارد جهانی برای شرکتها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست، تمایل چندانی برای ورود به این حوزه وجود ندارد، چرا که خودروهای ویژه طراحی شده برای مدارس تنها برای دانش آموزان و در فصل تحصیل و زمان برگزاری اردوها قابل استفاده است؛ بنابراین یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده سرویس مدارس تا کنون وارد این حوزه نشود، بحث اقتصادی است.
    یزدی خواه با اشاره به اینکه استفاده از خودروهای ویژه و با استانداردهای مشخص در حال حاضر به لحاظ بهره وری اقتصادی پیشنهاد جذابی برای شرکت ها محسوب نمی شود، اظهار کرد: اما آموزش و پرورش از هر نوع ارتقا استاندارد برای سرویس مدارس استقبال می کند و امیدواریم روزی به همان استاندارها برسیم.
    http://www.asrekhodro.com/News/19870

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو