فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ؛

تولید تندر۹۰ اتوماتیک تا پایان سال

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق مدیرعامل ایران خودرو در تولید تندر ۹۰ گفت: وانت تندر۹۰و سواری تندر۹۰ مجهز به دنده اتوماتیک و تندر ۹۰ جدید سایپا تا پایان امسال به بازار عرضه خواهند شد. به گفته محمدرضا معتمد، فیس لیفت تندر ایران خودرو دارای تغییرات اساسی در جلو، عقب و داخل خودرو خواهد بود و توافق تولید آن نهایی شده است .

تولید تندر۹۰ اتوماتیک تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، وی با اشاره به استقبال مشتریان از تندر90 افزود: با توجه به برخورداری از زیرساخت های لازم این محصول، برای تولید وانت تندر مسقف، ون و مدل اس. یو. وی. این محصول، در حال مذاکره با شرکت رنو هستیم. بر همین اساس به گفته مسئولان گروه صنعتی ایران خودرو پروژه وانت تندر تا کنون بیش از 70درصد پیشرفت کرده و نمونه آزمایشی آن در ماه جاری تولید می شود ودر صورت ایجاد تمامی بسترها و سازوکارهای لازم، تولید انبوه این محصول تا پایان امسال انجام می گیرد. 
    بر اساس این گزارش موتور این وانت همان موتور سواری تندر خواهد بود و گیربکس آن تقویت شده است و گنجایش بار وانت تندر90 را 800 کیلو گرم بوده و این محصول درنوع بنزینی سوز آغاز به تولید می شود که البته تولید مدل دیزلی آن نیز در آینده در دستور کار ایران خودرو قرار دارد.

    asrekhodro.com/News/20144

    آمادگی ایران برای راه‌اندازی خطوط تولید خودرو در کشورهای غیرمتعهد
    شش سال پیش در چنین روزی دبیر انجمن خودروسازان ایران از آمادگی خودروسازان داخلی برای صادرات و ایجاد خطوط تولید خودرو در کشورهای عضو جنبش عدم تعهد خبر داد.احمد نعمت بخش اظهار کرد: حضور هیات هایی از 120 کشور جهان در اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران بهترین فرصت برای نمایش توانمندی های صنعتی ایران است.وی با بیان اینکه صنعت خودرو از نظر تکنولوژی تولید پیشرفته ترین صنعت کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای بازدید هیات های خارجی از خودروسازان بزرگ کشور فرصتی را برای نمایش توانمندی های ایران در این حوزه فراهم خواهد کرد.


    asrekhodro.com/News/20109

     صادرات یکصد هزار دستگاهی سایپا در سال 91
    شش سال پیش در چنین روزی سایپا که در سالهای اخیر افتخارات متعدد صادراتی را در کارنامه خود ثبت کرده، براساس برنامه ریزی های انجام شده، صادرات بیش از یکصد هزار دستگاه را جزو اهداف خود در سال 91 هدف گذاری کرده است.  گشایش بازارهای لیبی، اوکراین، کامرون و افغانستان و توسعه بازارهای عراق و آذربایجان که شرکت سایپا در 5 ماهه سال 91 موفق به انجام آن شده حاصل اتخاذ چنین رویکردی بوده است. این شرکت همواره محصولات خود را تحت نام و برند ایرانی سایپا صادر کرده و تنها خودروسازی بوده که 5 بار به عنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب شده است.
    با وجود محدودیت های بین المللی و کاهش فعالیت ها در برخی از بازارهای هدف به دلیل عدم ثبات سیاسی و اقتصادی در این کشورها، شرکت سایپا در 5 ماه سال 91 صادرات خود را نسبت به دوره مشابه در سال قبل به بیش از دو برابر افزایش داده و رتبه اول صادرات خودرو کشور را از سال 90 تاکنون در اختیار گرفته است. این شرکت اقزایش تنوع در سبد محصولات صادراتی خود و انطباق آنها با استانداردهای روز دنیا را به منظور گشایش بازارهای جدید و توسعه بازارهای قعلی در دستور کار قرار داده تا اهداف تعیین شده صادراتی خود را محقق کند.گشایش بازارهای لیبی، اوکراین، کامرون و افغانستان و توسعه بازارهای عراق و آذربایجان که شرکت سایپا در 5 ماهه سال 91 موفق به انجام آن شد حاصل اتخاذ چنین رویکردی بوده است.
    asrekhodro.com/News/20140

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو