فونیکسریمکسبهتام

معاون ساخت شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل اعلام کرد:

آغاز ساخت بزرگراه نقده – پیرانشهر – تمرچین

عصر خودرو- عملیات اجرایی بزرگراه نقده – پیرانشهر – تمرچین به طول ۳۳ کیلومتر با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه آغاز شد.

آغاز ساخت بزرگراه نقده – پیرانشهر – تمرچین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمدرضا کدخدا زاده، معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در آیین کلنگ زنی این طرح افزود: توسعه اقتصادی در هر کشوری نیازمند توسعه مسیرهای ارتباطی است.

    معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: حدود 13 هزار کیلومتر راه آهن، آزادراه، راه اصلی و بزرگراه در دست ساخت است که به گونه‌ای به آذربایجان غربی ختم می‌شود یا از آن منشا می‌گیرد.

    کدخدا زاده ادامه داد: مرز تمرچین یکی از مرز حائز اهمیت در حوزه حمل و نقل کشور بوده و سالانه هزاران تن کالا از آن صادر می شود که این نشان از اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی در این منطقه است.

    وی اضافه کرد: توسعه اقتصادی در هر کشوری نیازمند توسعه مسیرهای ارتباطی است و آذربایجان غربی پتانسیل خوبی برای توسعه مسیرهای ارتباطی و رونق چرخه اقتصادی دارد.

    محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی روز چهارشنبه با بیان اینکه اجرای این طرح نقش مهمی در توسعه و آبادانی این منطقه خواهد داشت افزود: مرز تمرچین از مرزهای مهم و پرتردد زمینی است و بهسازی مسیرهای منتهی به این مرز ترانزیتی موجب تسهیل تجارت می شود. دولت توسعه مسیرهای ارتباطی را در دستور کار قرار داده است تا زمینه های پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور فراهم شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط