فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ؛

لازم باشد، خودروسازان از آسمان هم قطعه می‌آورند و تولید می‌کنند

عصر خودرو- نماینده مردم کرمان درباره حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سوال نمایندگان گفت: تمامی سخنان برای این بود که دولت و مجلس با کمک هم بتوانند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

لازم باشد، خودروسازان از آسمان هم قطعه می‌آورند و تولید می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، محمدرضا پورابراهیمی  درباره حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی؛ رفع مشکلات اقتصادی و برطرف کردن معضلات جامعه گفت: تمامی صحبت‌هایی که هنگام حضور رئیس جمهور در مجلس شد برای این بود که اقدامات مثبت و سازنده انجام دهیم.

    وی تأکید کرد: سخنان و نکاتی که نمایندگان مطرح کردند از این جهت بود که دولت و مجلس بتوانند با کمک یکدیگر مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی به یکدیگر مرتبط هستند. تورم، نوسانات ارز و بیکاری شکل گرفته را نمی‌توان از یکدیگر تفکیک کرد.

    نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و دولت می‌توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند، گفت: رئیس‌جمهور و دولتمردان فضای جدید را درک کرده‌اند و این جلسه برای این بود که تعاملات بیشتر شود و به نظر می‌رسد که بعد از این تحرکات بیشتری صورت خواهد گرفت و ما می‌توانیم اثرات مثبت آن را ببینیم.

    وی افزود: این گونه نیست که بگوییم در مقابل‌تان را باز کنید مشکلات حل می‌شود، این اقدامات برای این است که ما معضلات را بر طرف کنیم.

    پورابراهیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از قطعه‌سازان و خودروسازان امروز کمبود مواد اولیه را مطرح می‌کنند درصورتی که در گذشته عنوان می‌کردند خودکفا هستند دلیل این رفتارها چیست، بیان کرد:  بخشی از قطعات وارداتی است اما بخش عمده دیگر در داخل تولید می‌شود مشکل اصلی خودروسازان این است که می‌خواهند با ارز جدید محصولات خود را قیمت گذاری کنند.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به فضای جامعه و فضای موجود این امکان برای خودروسازان وجود ندارد که موضوعات دیگر را مطرح کنند. مطمئن باشید خودروسازان اگر لازم باشد از آسمان قطعه بیاورند آن را تولید خواهند کرد و نصب می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو