فونیکسریمکسبهتام

یک کارشناس صنعت خودرو در گفت و گو با «عصر خودرو» مطرح کرد

متهم کردن کارآفرینان، جامعه را به بی اعتمادی سوق می دهد

عصر خودرو- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: اتهام کارآفرینان و سرمایه گذاران بدون اثبات اتهام منجر به بی اعتمادی عمومی و حرکت جامعه به سمت بی اعتمادی می شود.

متهم کردن کارآفرینان، جامعه را به بی اعتمادی سوق می دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴:۰۰

    ساسان قربانی در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» با بیان این مطلب گفت: به طور قطع برخورد با فساد امری پسندیده است اما اتهام برخی از کارآفرینان و سرمایه داران بدون در اختیار داشتن مدارک مستدل کارآفرینی در جامعه را با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد کرد.
    وی افزود: در حال حاضر با مسایلی از این دست مواجه هستیم به طوری که اظهارنظرهایی از سوی برخی از افراد ناآگاه به حوزه هایی خاص، مطرح می شود بدون آن که صحت و سقم آن ها مورد تایید باشد که این امر کارآفرینانی که اقدام به سرمایه گذاری می کنند را با چالش های جدی مواجه می کند.
    این کارشناس صنعت خودرو با بیان این که در کشور ما استانداردهای تعریف شده در امور ارتباطات، روابط، اظهارنظرها و همچنین مباحث رسانه ای رعایت نمی شود و از این جهت آسیب های زیادی را چه در صحنه ملی و بین المللی تحمل می کنیم، تصریح کرد: عدم رعایت این موارد می تواند صدمه زننده باشد که این امر نیز تاکنون به دفعات اتفاق افتاده است چرا که افراد به خود اجازه می دهند به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی خاص، نسبت به اظهارنظر در موارد مختلف اقدام کنند.
    قربانی ادامه داد: اظهارنظر در امور قضایی نیز باعث خلط مباحث شده و وقتی اطلاعات رسانه ای می شود، این امر به یک عامل تصمیم گیری و تهییج کننده جامعه تبدیل می شود که اثرات بدی برجای می گذارد.
    وی تاکید کرد: اتکا به نظر مراجع عمومی و ارایه نظر درباره صحت و سقم عملکردها به طور قطع نامطلوب بوده و برای کارآفرینانی که اقدام به سرمایه گذاری می کنند به طریق اولا مشکلاتی ایجاد می کند و سرمایه دار به شدت آسیب جدی خواهد دید و اگر این شخص تولیدکننده باشد، به لحاظ روحی و روانی قادر به ایجاد کسب و کار نیست و یا قداست خود را برای گروه کاری خود از دست خواهد داد.
    این کارشناس صنعت خودرو اظهارنظرهای غیرکارشناسی را منجر به بی اعتمادی عمومی در جامعه دانست و گفت: این امر باعث می شود جامعه به سمت بی اعتمادی حرکت کند و جامعه بدون اعتماد، در معرض آسیب های بسیار شدیدی قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو