فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۸ (۳)

۲ روز تا افتتاح بزرگ ترین نمایشگاه اتومکانیکا در فرانکفورت

عصر خودرو- نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت، امسال ۲۵امین دوره برگزاری اش را با شکوه تر از همیشه به اجرا خواهد گذاشت. این صحبتی است که مایکل یوهانس، قائم مقام مدیرعامل مسه فرانکفورت ابتدای امسال در حاشیه اتومکانیکا دوبی به خبرنگاران گفته بود.

۲ روز تا افتتاح بزرگ ترین نمایشگاه اتومکانیکا در فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  47 سال از آغاز به کار نمایشگاه اتومکانیکا می گذرد و این نمایشگاه هر 2 سال در فرانکفورت و سالانه در 14 کشور دیگر نیز برگزار می شود و به مرجعی معتبر و قدرتمند برای میزبانی تکنولوژی های خودرویی ، سرویس های خودرویی ، قطعات ، خدمات پس از فروش و ... تبدیل شده است.
    از نکات قابل توجه اتومکانیکای فرانکفورت 2018 اضافه شدن بخش نمایشگاه تایر و رینگ با عنوان REIFEN است که به تکنولوژی های تیار ، رینگ ، تکنولوژی های آینده تایرها ، تعمیرات و سرویس های تایر و ... اختصاص دارد. این نمایشگاه پیش تر در شهر اسن آلمان برگزار می شد و از امسال به اتومکانیکا پیوسته است. اتومکانیکا امسال فرانکفورت همچنین برای نخستین بار میزبان بخش خودروهای کلاسیک است.
    7 شرکت ایرانی در بزرگ ترین نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت حضور خواهند داشت و ضمن ارائه محصولات و توانایی هایشان در بازار ایران، تلاش خواهند کرد تا ارتباطی سازنده و در راستای گسترش بازارها در اروپای غربی را رقم بزنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط