فونیکسریمکسبهتام

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس :

فضای ناامن برای فعالیت کارآفرینان ، گرفتاری بزرگ اقتصاد است

عصر خودرو- نایب رییس دوم کمیسیون صنایع و معاددن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر فضا برای فعالیت کارآفرینان، سرمایه داران، سرمایه گذاران و افراد کلان اقتصاد فراهم نیست که این روند گرفتاری بزرگی برای اقتصاد است.

فضای ناامن برای فعالیت کارآفرینان ، گرفتاری بزرگ اقتصاد است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰:۰۰

    فریدون احمدی در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» با اشاره به عدم حفظ وجهه اجتماعی و اقتصادی سرمایه داران و کارآفرینان در ماه های اخیر اظهار کرد: مسئولان ما همچنان دوگانه صحبت کرده و تکلیف خود را با اقتصاد مشخص نکرده اند که دلیل اصلی آن نفهمیدن اقتصاد،  نداشتن سواد علمی و فهم اجتماعی از سوی مسئولان کشور است.
    نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوره زمانی سرمایه دار، سرمایه گذار، کارآفرین و افراد خلاق را محترم می دانیم اما در عین حال رفتارهایی از خود نشان می دهیم که مصداق گاو 9 من شیرده است و با اظهارنظری همه برنامه ها را برهم می زنیم.
    وی با اشاره به اعلام عمومی اسامی دریافت کنندگان نرخ ارز تصریح کرد: در موضوع دریافت ارز 4200 تومانی اعلام شد واردکنندگان قادر به دریافت این ارز هستند بر این اساس این ارز دریافت شد در این شرایط چه ضرورتی برای اعلام عمومی اسامی دریافت کنندگان وجود دارد؟
    احمدی افزود: در هیچ کشوری اسرار تجاری سرمایه داران و کارآفرینان رسانه ای نمی شود و اگر در موضوع نرخ ارز تخلفی صورت گرفته باید بررسی های لازم انجام شود در حالی که مشخص نیست صحت آن مورد تایید قرار خواهد گرفت یا خیر.
    نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حکمرانی ما با وجود گذشت 40 سال از عمر آن هنوز به بلوغ سیاسی نرسیده است، اظهار کرد: مسئولان مملکت سواد حکمرانی ندارند و تلاشی نیز برای آموختن آن نمی کنند و حاضر به تغییر جایگاه خود و واگذاری آن به افراد اگاه نیز نیستند و همه این موارد دست به دست هم داده و اثرات آن امروز در فضای اقتصاد ظاهر شده است.
    وی گفت: در فضای فعلی اقتصاد دشمن نمی خواهیم و خود برای نابودی آن کفایت می کنیم که رفتارهای فعلی این ادعا را تایید می کند. بنابراین امیدواریم روزی برسد مسئولان در کشور حداقل سواد حکمرانی را داشته باشند.

    گزارش: میترا ممسنی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو