فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۸ (۴)

عضو هیات مدیره مسه فرانکفورت : امسال بزرگ ترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان را برگزار می کنیم

عصر خودرو- دتلف براون عضو اجرایی هیات مدیره مسه فرانکفورت در کنفرانس خبری افتتاحیه ۲۵اُمین نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت گفت : بیست و پنجمین اتومکانیکا فرانکفورت از نظر وسعت برگزاری پیشروترین و بزرگ ترین نمایشگاه در حوزه قطعات و خدمات پس از فروش در جهان است.

عضو هیات مدیره مسه فرانکفورت : امسال بزرگ ترین نمایشگاه قطعات و خدمات پس از فروش خودرو جهان را برگزار می کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخورو» ، براون در ادامه افزود : امسال برای نخستین بار در نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت بیش از 5000 غرفه گذار حضور دارند که به نوعی رکوردشکنی است. وی شمار بازدیدکنندگان و غرفه گذاران دوره قبل را بیش از 150 هزار نفر عنوان کرد و گفت : امیدواریم امسال این رکورد را نیز بکشنیم تا 25اُمین اتومکانیکا فرانکفورت تمام رکوردهای پیشینش را بکشند.

    براون ضمن اشاره به برگزاری بخش جوایز نوآوری در نمایشگاه اتومکانیکای 2018 مانند گذشته گفت : امسال در بخش نوآوری روی دیجیتال سازی صنایع مرتبط با خودرو و خودروهای پاک تمرکز داریم و کارگاه هایی در زمینه هوشمند سازی خودروها برگزار خواهیم کرد و در زمینه کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه خدمات پس از فروش خودرو جلساتی را در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهیم کرد. به گفته براون امسال 58 نامزد در بخش نوآوری حضور دارند که در نهایت 10 برنده از بین آن ها مشخص خواهد شد.
    براون به بهانه برگزاری 25اُمین دوره اتومکانیکای فرانکفورت گفت : این نمایشگاه در سال 1971 در اوج بحران های بین المللی به عنوان یک پلن B فعالیتش را آغاز کرد اما امروز به عنوان موفق ترین گردهمایی B2B یا Business to business در جهان شناخته می شود.
    وی در ادامه از آستانه قزاقستان به عنوان مرکز جدید برگزاری اتومکانیکا در جهان نام برد و گفت : قزاقستان بازار رو به رشد و معتبری برای پیشبرد اهداف اتومکانیکا در جهان است. هم اکنون 16 نمایشگاه اتومکانیکا در 15 کشور جهان سالانه برگزار می شود که از این تعداد سهم عمده در اختیار قاره آسیا است و با اضافه شدن قزاقستان تعداد نمایشگاه ها به 17 نمایشگاه و کشورهای فعال به 16 کشور افزایش می یابند.
    عضو اجرایی هیات مدیره مسه فرانکفورت همچنین با اشاره به برنامه های جدید در هر دوره این نمایشگاه گفت : امسال علاوه بر چند برنامه و نمایشگاه جانبی، اتاق های بحثی با عنوان Hypermotion را برگزار خواهیم کرد که متخصصان در آن به بررسی استات آپ های مرتبط و ایده های پیشرو خواهند پرداخت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو