فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۸۸۸»

هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس است

عصر خودرو- مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به ناسالم بودن هوای تهران برای گروه‌های حساس طی امروز ( ۲۵ شهریور) گفت: تا فردا (۲۶ شهریور) به طور نسبی از غلظت ذرات معلق در پایتخت کاسته می‌شود.

هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، حسین شهبازی  اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا برای امروز (25 شهریور) نشان دهنده وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی -جنوب‌ غربی است.

    وی با بیان اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی برخی ساعات امروز (25 شهریور) افزایش موقتی در غلظت ذرات معلق مشاهده خواهد شد، تصریح کرد: به‌تدریج طی فردا (26 شهریور) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات وزش باد موثر از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌ غربی پیش‌بینی می‌شود.

    مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بر این اساس احتمال دارد تا فردا (25 شهریور) از غلظت ذرات معلق به طور نسبی کاسته شود، گفت: دما هوا در پایتخت تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

    شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 90 در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین 102 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط