فونیکسریمکسبهتام

راننده سرویس مدارس تهران آموزش دیدند

۳۰۰ راننده سرویس مدارس تهران آموزش دیدند

عصر خودرو- ۳۰۰ راننده جدید سرویس مدارس در آستانه اول مهرماه و بازگشایی مدارس آموزش دیدند.

۳۰۰ راننده سرویس مدارس تهران آموزش دیدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، صبح یکشنبه و به همت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، 300 راننده سرویس مدارس در تهران آموزش دیدند.

    معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: پلیس بر عملکرد سرویس مدارس نظارت دارد و قطعا با هرگونه تخلف حادثه‌ساز و تصادف از سوی رانندگان سرویس های مدارس برخورد خواهد شد.

    سرهنگ مسعود جبارزاده با بیان این که جلسات متعددی در خصوص سامان دهی سرویس مدارس از اواسط تابستان تاکنون با آموزش و پرورش و شهرداری برگزار شده است، گفت: سرویس های مدارس با دریافت آموزش های لازم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند.

    آمادگی لازم برای آموزش والدین در جهت انتقال ایمن فرزندانشان به مدارس وجود دارد

    مدیرعامل کانون جهان گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: هماهنگی های متعددی با آموزش و پرورش و نیز پلیس راهور برای افزایش ایمنی دانش آموزانی که توسط سرویس های مدارس منتقل می شوند، برگزار شده است و با بهره گیری از مدرسان مجرب در بحث ایمنی، دوره آموزشی ایمنی دانش آموزان برای سرویس های مدارس اجرا شد.

    رامین افشاری با بیان این که کانون جهانگردی و اتومبیل رانی آمادگی دارد، تا حتی برای والدین که خود اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند، برگزار کند، اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل در واحد آموزش کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی صورت گرفته است، آمادگی لازم برای ارائه خدمات به سرویس های مدارس و والدین وجود دارد.

    این مسئول اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی دانش آموزان می بایست، همه خودروهایی که در زمینه جابجایی این عزیزان فعال هستند، مکلف به داشتن کارت و برچسب آموزش ایمنی و دیر مهارت های مرتبط با انتقال دانش آموزان باشند.

    وی افزود: مدیران مدارس باید در این زمینه یاری رسان باشند.

    استفاده از تجارب کانون های بین المللی در آموزش به رانندگان سرویس مدارس

    رییس اداره آموزش کانون جهان گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در این سری از آموزش ها که به رانندگان سرویس های مدارس داده می شود، از تجارب سایر کانون ها استفاده شده است.

    سمانه شمس افزود: این آموزش ها قرار است در شهر تهران با همکاری پلیس تهران بزرگ به صورت پایلوت اجرایی شود که فاز یک آن در حال عملیاتی شدن است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو