فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۴۰ درصدی فروش روغن موتورهای ایرانول

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش ۴۰ درصدی فروش انواع روغن موتورهای این شرکت در شش ماهه نخست امسال خبر داد .

افزایش ۴۰ درصدی فروش روغن موتورهای ایرانول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی وتبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی گفت: تولید و فروش انواع روغن موتور در شرکت نفت ایرانول در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40درصد افزایش یافته است.

    وی ضمن تکذیب شایعه 40 درصدی افزایش قیمت روغن موتور، گفت: چهار شرکت عمده تولید کننده روغن در کشور با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده با وجود افزایش قیمت خوراک، ملزومات و در کل بهای تمام شده تنها 9 درصد قیمت روغن های موتوری را افزایش داده اند.

    مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: شرکت نفت ایرانول برای نخستین بار در راستای افزایش کیفیت ، چهار محصول با بالاترین سطح کیفی و مورد تائید بنز و رنو (سنتیوم با سطح کیفی SN  و گرانروی5W30   ، سوپر رونیا با سطح کیفی SN   و گرید5W30 ، سوپر رونیا هیبریدی سطح کیفی SN  و گرانروی 0W20  و سوپر رویال سطح کیفی  SM و گرید 5W40) را در سالجاری رونمایی و به بازار عرضه کرد.

    وی افزود: توسعه همه جانبه ای را در 5 سال گذشته سرلوحه برنامه های خود قرار دادیم و توانستیم رکورد سود، تولید ، فروش، صادرات و به خصوص صادرات محصول نهایی را بشکنیم و خام فروشی روغن پایه را به صورت چشمگیری کاهش دهیم.

    مهندس اسحاقی با تاکید بر اینکه براساس استراتژی تدوین شده  1404 افزایش سهم بازار روغن موتور و صادرات آن جزء سیاست های این شرکت است، تصریح کرد: طی چهار سال گذشته سهم بازار ایرانول از فروش انواع روغن موتور از 19 درصد  به حدود 27 درصد در پایان سال 96 افزایش یافت.

    مدیرعامل شرکت نفت ایرانول افتتاح پایانه صادراتی ایرانول با ظرفیت مخازن 25 هزار تن در ماهشهر در ماه گذشته را از طرح های مهم این شرکت ذکر کرد وگفت: با راه اندازی این پایانه ذخیره سازی محصولات صادراتی ایرانول به  2 و نیم برابر افزایش یافت.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو