فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین؛

بررسی دامنه افزایش قیمت خودرو

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی رئیس سابق کمیسیون صنایع و معدن مجلس با اشاره به اینکه دامنه افزایش قیمت خودرو باید بررسی شود، گفت: خودروسازان افزایش قیمت را با مجلس هماهنگ نمی کنند و دولت کارگروه مربوط به خود را دارد که در این موارد بررسی لازم را انجام می دهد.

بررسی دامنه افزایش قیمت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رضا رحمانی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت برخی خودروها باید بررسی شود، تصریح کرد: به طور قاطع نمی توان گفت اعضای کمیسیون صنعت و معدن موافق یا مخالف این افزایش هستند.رئیس کمیسیون صنایع و معدن با اشاره به اینکه دلایل افزایش قیمت برخی خودرو ها را باید از زبان خودروسازان شنید، خاطرنشان کرد: نمی توان با قاطعیت گفت این اقدام حتماً درست است یا غلط.
    وی با اشاره به اینکه مواد اولیه خودروسازی افزایش قیمت داشته و خودروساز متحمل هزینه بیشتری شده است، تصریح کرد: البته باید مشخص شود دامنه افزایش قیمت خودرو چقدر باید باشد و این نیاز به برگزاری جلسات کارشناسی دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/20926


    وعده تحویل رانا از مهرماه
    شش سال پیش در چنین روزی در حالی که براساس وعده ایران خودرو قرار بود تحویل رانا به خریداران از مهرماه شروع شود، هنوز دعوت‌نامه‌های این شرکت برای مشتریان ارسال نشده و قیمت قطعی رانا نیز مشخص نشده است.نماینده فروش یکی از نمایندگی های ایران خودرو در این مورد گفت: هنوز دعوت نامه های مربوط به فروش رانا از سوی ایران خودرو برای نمایندگی ها ارسال نشده و به همین دلیل تحویل این خودرو شروع نشده است.وی ادامه داد: بحث هایی در مورد قیمت گذاری 16 میلیون تومانی رانا مطرح است اما هنوز قیمت قطعی این خودرو از سوی کارخانه به نمایندگی های فروش ابلاغ نشده است.در حال حاضر برخی خریداران رانا، حواله این خودرو را با تاریخ تحویل مهرماه به قیمت 14 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می کنند.
    http://www.asrekhodro.com/News/20937

    بررسی تقاضای خودروسازها در خصوص اوراق مرابحه
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق اجرایی سازمان بورس از انتشار اوراق مرابحه حداکثر تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: تقاضا‌های متعددی مطرح است که می‌توان گفت از سوی شرکت‌های خودروساز تقاضا‌های خوبی دریافت شده است.
    علی سعیدی در خصوص آخرین وضعیت اوراق مرابحه اظهار کرد: کار ها و اقدامات لازم برای انتشار اوراق مرابحه در حال انجام است و این اوراق کاربرد بیشتری نسبت به اوراق اجاره خواهد داشت.
    وی با اشاره به اینکه حداکثر دو ماه آینده این اوراق منشر می شود، گفت: درخواست های متعددی برای این اوراق وجود دارد که یکی از آنها تقاضا ی خوب خودرویی ها است.
    http://www.asrekhodro.com/News/20936

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو